Відобразити питання за категоріями:
Категорії:
Шукати текст (не обов'язкове):


  07.02.2007 17:47:03 Наталія
  Подяки
  Благодарю проводника вагона 16К поезда №64 Киев-Харьков 04.02-05.02.2007г. за предоставление мне медицинской помощи. К сожалению не знаю его ФИО, хотела бы отблагодарить. Прошу Вас, по возможности, сообщить мне его ФИО и где в ближайшее время его можно будет найти. Спасибо большое Вам и Вашему персоналу.
  Відповідь: Провідником вагону №16 поїзду № 64 "Київ-Харків" 04.02.2007 р.був провідник Харківської вагонної дільниці № 1 Пуголовок Дмитро Миколайович. Ваша подяка йому передана.

  07.02.2007 14:36:51 Андрей
  Обслуговування на вокзалах/станціях
  Здравствуйте! Наша фирма уже больше 3-х лет обслуживается в Вашей организации.Все бы хорошо, но, честно говоря, когда становится вопрос о посещении товарной конторы станции "Запорожье-Грузовое", у меня начинается депрессия. Отсутствует любое желание: 1) совершить прогулку мимо городской свалки ( с ее местными жителями и характерными запахами) 2) попробовать объехать свалку и заехать с другой стороны, цепляясь дном об ямы и целые овраги 3) Взять такси, которое ехать в сторону товарной конторы категорически отказывается. Суть вопроса: реально ли то, что в скором времени всю бумажную волокиту и посещение товарной конторы можно будет заменить на заполнение бланков в электронном виде не отходя от компьютера? Заранее благодарен, Маслов андрей.
  Відповідь: Програма інформатизації комерційного господарства залізниць України, яка зараз активно впроваджується, спрямована на створення електронного документообігу між клієнтом та підрозділами залізниці, на який він обслуговується. На теперішній час впроваджені такі складові: автоматизоване робоче місце товарного касира, яке передбачає отримання та обробку перевізних документів в електронному вигляді; автоматизована система "Месплан", яка передбачає передачу в електронному вигляді заявок на отримання плану перевезень та отримання від залізниці узгодження на план. З 01.03.2007 року планується впровадити автоматизоване робоче місце прийомоздавальника, яке передбачає облік знаходження вагонів на під'їзних коліях та визначення плати за користування вагонами. В подальшому планується розвиток нових інформаційних технологій та використання їх в роботі з клієнтами, а саме, із введенням електронного підпису повинен бути ліквідований або зведений до мінімуму паперовий документообіг: виписки податкових накладних, надання стану банківських рахунків, переліків розрахунків за надані послуги та ін. Смітник, який знаходиться біля станції Запоріжжя Вантажне є загальноміським смітником м. Запоріжжя. Станція Запоріжжя Вантажне була збудована 30 років тому, коли смітник вже існував. Автомобільні дороги, які проходять до в'їзних воріт вантажного двору станції Запоріжжя Вантажне, де розташована товарна контора станції, знаходяться на балансі м. Запоріжжя. Адміністрації структурних підрозділів Запорізької дирекції залізничних перевезень звертались в міські органи влади щодо проведення ремонту автомобільних доріг, але ремонт доріг не проводиться.

  07.02.2007 10:14:51 Наталія
  Інше
  У зв"язку з розширенням залізничного вокзалу на станції Дарниця в Києві напевно буде розширюватись і штат працівників : чи буде проводитись конкурс на вакансії і до кого звертатись? Дякую
  Відповідь: На даний момент прийом працівників не проводиться в зв'язку з не введенням приміського вокзалу станції Дарниця в експлуатацію. Щодо прийому на роботу Вам необхідно звертатися до начальника відділу кадрів станції або до начальника станції Дарниця. Станція розташована за адресою м. Київ, вул. Привокзальна, 1

  07.02.2007 06:49:31 Олексый
  Інше
  Хотелось бы узнать, почему на Вашем сайте отсутствуют инструкции для работников ж.д., в часности: ПТЭ, ИДП, ИСИ?
  Відповідь: Уважаемый Алексей, перечисленные инструкции можно приобрести специализированных железнодорожных киосках, лотках и магазинах, а также есть во всех железнодорожных предприятиях. На сегодняшний день не планируется размещение данных инструкций на сайте.

  06.02.2007 13:54:18 Ірина
  Обслуговування на вокзалах/станціях
  Скажіть будь ласка, як із Києва можна забронювати або купити квиток для людини яка має сісти на поїзд в Ужгороді?
  Відповідь: Добрий день, пані Ірино! Для надання ґрунтовної відповіді на Ваше запитання, просимо описати ситуацію більш детально.

  06.02.2007 10:40:27 Олексій
  Обслуговування у поїздах далекого сполучення
  Прошу повернутися до практики додання в постільний комплект серветок.
  Відповідь: Відповідно до порядку обслуговування громадян залізничним транспортом, до складу комплекту постільних речей, які надаються пасажирам у поїздах, входить матрац з чохлом, подушка, ковдра літня (покривало) або ковдра зимова і, окремо у запаяному пакеті, комплект постільної білизни (для звичайних вагонів – 2 простирадла, 1 наволочка, 1 рушник; для СВ – підковдра, простирадло, 1-2 наволочки, 2 рушника); в альтернативний комплект включаються додаткові предмети – мило, серветки тощо). Ціни на послуги встановлюється наказами начальників залізниць.
Попередня 1... 1350 1351 1352 1353 1354 1355 1356 1357 1358 1359