Друк
18.12.2018

Пропускну спроможність ділянки Маріуполь – Волноваха – Комиш-Зоря – Запоріжжя збільшено у два рази, – Євген Кравцов

Укрзалізниця збільшила можливості для транспортування вантажів на дільниці Маріуполь – Волноваха – Комиш-Зоря – Запоріжжя у два рази. Наразі через стикову станцію Комиш-Зоря щодоби залізничники пропускають 30 пар поїздів (24 пари вантажних, 4 – пасажирських і 2 – приміських поїздів). При цьому діючий графік дозволяє збільшити обсяги залізничного руху цією дільницею до 33-35 пар поїздів (26-28 пар вантажних, 5 – пасажирських та 2 – приміських).

Збільшити пропускну здатність цієї важливої залізничної гілки, що забезпечує сполучення меткомбінатів Приазов’я з рештою території України, вдалося завдяки комплексу робіт з модернізації упродовж 2017-2018 років. До 2017 року дільниця Запоріжжя – Волноваха була одним із найбільш «вузьких місць» напрямку, тому що максимальні розміри руху на ній складали 22 пари поїздів (16 пар вантажних, 4 – пасажирських та 2 – приміських).

«Збільшення кількості вантажних поїздів на маріупольському напрямку – це одне із зобов’язань, яке взяла на себе Укрзалізниця в ході переговорів з учасниками ринку щодо необхідності індексації тарифів на вантажоперевезення», – зазначив у Facebook в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Також на ділянці збільшено кількості локомотивів, задіяних у перевізному процесі. Наразі на цьому напрямку проходять обкатку новітні локомотиви виробництва  General Electric.

Збільшення пропускної спроможності напрямку забезпечило позитивну динаміку основних показників роботи залізничного транспорту. Обсяги пасажирських перевезень завдяки проведеним роботам зросли в далекому сполученні практично в 1,5 разу (з 365 тис. до 579 тис. осіб), у приміському сполученні – у 3 рази (з 173 тис. до 534 тис. пасажирів).

Довідка:

У рамках реконструкції об’єктів інфраструктури залізничного транспорту на ділянці Пологи – Комиш-Зоря залізничники здійснили колійний розвиток стикової станції Комиш-Зоря, де було укладено дві додаткові приймально-відправні колії та сім стрілочних переводів. А на 327-му км перегону Магедове – Комиш-Зоря залізничники відновили роз’їзд, уклали дві приймально-відправні колії, чотири стрілочні переводи та два скидальні гостряки. Ці роботи дозволили збільшити пропускну спроможність стратегічно важливого для країни маріупольського напрямку.