Друк
18.10.2017

За 9 місяців цього року на 28% зросли обсяги перевезення зернових вантажів залізничним транспортом України до 27,4 млн тонн

Для зменшення обігу зерновозів, покращення ефективності їх використання необхідно організовувати роботу групами вагонів, збільшити кількість маршрутних відправок та здійснювати вантажні операції цілодобово. На цьому наголосили учасники наради в Укрзалізниці за участю залізничників та вантажовідправників, експедиторів, власників елеваторів.

 

Представникам зернового ринку України залізничники продемонстрували принцип роботи автоматизованої системи розподілу порожніх зерновозів, що дозволяє мінімізувати вплив людського фактору та враховувати чіткі критерії розподілу вагонів між клієнтам.

Як зазначив в.о. директора департаменту комерційної роботи Анатолій Мумренко, 1/3 зерновозів в Україні належить приватним власникам – наразі це 5,2 тис. одиниць. Лише за рік їх побільшало на 2,9 тис. У робочому парку Укрзалізниці нині 10,8 тис. зерновозів і в наступному році компанія планує оновити 700. «Сьогодні питання не в кількості вагонів, а в ефективності їх використання, забезпеченні локомотивами, якості планування та формуванні замовлень на перевезення відповідно до переробної та пропускної спроможності під’їзних колій», – зауважив Анатолій Мумренко.

Ситуацію ускладнює і збільшення кількості станцій та фронтів навантаження зернових вантажів, що потребує більшої кількості тягових та маневрових засобів. «Локомотиви ефективно використовувати для перевезень по 1,5 тис. тонн вантажів, не менше 500 тонн, а ми змушені возити по одному вагону, тому клієнтам треба збільшувати партії вагонів, що відправляються», – зауважив Анатолій Мумренко.

Він також закликав учасників зернового ринку надавати пропозиції для вдосконалення автоматизованої системи розподілу зерновозів та технології роботи.  

За 9 місяців цього року обсяги перевезення зернових вантажів залізничним транспортом України зросли на 28% до 27,4 млн тонн.