Друк
05.02.2014

Укрзалізниця: водіям автотранспортних засобів потрібно дотримуватись правил дорожнього руху

З метою зменшення кількості ДТП Укрзалізниця  постійно працює над модернізацією залізничних переїздів. Активізація робіт залізничників з облаштування переїздів, що припадає на останні три роки, дала відповідні результати, однак зусиль  залізничників недостатньо: у скоєнні ДТП на 100% винні водії автотранспорту, які грубо порушують правила дорожнього руху при перетині залізничних колій.

 

За інформацією Головного управління безпеки руху, статистика ДТП на перетинах автошляхів і колій впродовж останніх років мала тенденцію до зменшення. Так, 2008 року у 123 дорожньо-транспортних пригодах загинули 37 осіб, 45 - травмувалися. Натомість за 12 місяців 2013 року на залізничних переїздах сталося 83 дорожньо-транспортні пригоди, внаслідок  чого загинуло 23 особи і 27 травмовано.

Укрзалізниця докладає усіх зусиль, аби пішоходи і власники автотранспорту могли безпечно перетинати залізничні колії. Серед основних заходів з безпеки руху на залізничних переїздах, на які спрямовують зусилля залізничники: скорочення кількості малодіяльних залізничних переїздів без охорони, капітальні ремонти комплексів перетину залізничної колії, облаштування їх автоматичною світлофорною сигналізацією та додатковими шлагбаумами, які перекривають всю ширину проїзної частини дороги, постійні перевірки та сезонні роботи з утримання колії та об’єктів залізничної інфраструктури.

«Тільки у 2013 році капітальним ремонтом охопили 85 переїздів, сигнальну автоматику облаштували ще на восьми. Крім того, під охорону чергового працівника за останні 10 років, у зв’язку з запровадженням  швидкісного руху поїздів Інтерсіті+ залізничники поставили 75 переїздів Усі роботи залізничники виконали власним коштом», - говорить перший заступник Головного управління колійного господарства Олексій Віннічук.

Інтерв’ю першого заступника начальника Головного управління колійного господарства Олексія Віннічука щодо облаштування переїздів за наступними посиланнями:

http://www.youtube.com/watch?v=ea4SEodqPwc  

http://www.youtube.com/watch?v=fhdt2anDt00

http://www.youtube.com/watch?v=dbxEP1PQduw

http://www.youtube.com/watch?v=C7ymtf9d_3M

http://www.youtube.com/watch?v=wlSNPehhFq8

Нагадаємо, 4 лютого 2014 року близько 15 години на залізничному переїзді 23 км перегону Вири – Амбари, обладнаному автоматичною переїзною сигналізацією, яка працювала справно, сталося зіткнення маршрутного автобуса Суми – Ганнівка-Вирівська з дизель-поїздом № 847 сполученням Харків – Ворожба. В автобусі знаходилося 18 пасажирів та водій. Загинуло 13 людей. За попередніми даними, водій автотранспорту проігнорував заборонні показники автоматичної переїзної сигналізації та виїхав на переїзд, внаслідок чого сталося зіткнення з поїздом.

Співчуття сім’ям загиблих та постраждалих в ДТП висловив Міністр інфраструктури Володимир Козак. «Південній залізниці я доручив надати допомогу сім'ям загиблих та місцевій школі, три вчителі якої та учень - серед загиблих в цій страшній аварії», - повідомив Міністр.

 

 

Довідково:

Правила дорожнього руху, п.20.2 та 20.3 розділу «Рух через залізничні переїзди» зобов’язують водіїв автотранспорту керуватися вказівками світлової та звукової сигналізації та інших пристроїв та дорожніх знаків. 

Витяг з  Правила дорожнього руху:

20.2. Під'їжджаючи до переїзду, а також починаючи рух після зупинки перед ним, водій зобов'язаний керуватися вказівками і сигналами чергового по переїзду, положенням шлагбаума, світловою та звуковою сигналізацією, дорожніми знаками і дорожньою розміткою, а також переконатися в тому, що не наближається поїзд (локомотив, дрезина).

20.3. Для пропуску поїзда, що наближається, і в інших випадках, коли рух через залізничний переїзд заборонено, водій повинен зупинитися перед дорожньою розміткою, стоп-лінією, дорожнім знаком, шлагбаумом чи світлофором так, щоб бачити сигнали, а якщо засоби організації дорожнього руху відсутні — не ближче 10 м до найближчої рейки.