Друк
24.02.2014

25 лютого Укрзалізниця та компанія Hyundai Rotem розпочнуть випробування поїздів Інтерсіті+ для остаточного з’ясування причини несправностей

У ході попередньої перевірки з’ясувалося, що  тріщини в корпусі електропоїздів корейського виробництва з'явилися через прорахунки конструкторів. Якщо це підтвердиться в ході подальших випробувань, які розпочнуться 25 лютого,  компанія Hyundai Rotem готова поставити нові комплектуючі. За оцінками експертів, модернізація електропоїздів може зайняти до шести місяців.

 25 лютого розпочнуться випробування електропоїздів виробництва Hyundai Rotem на дільницях Київ-Баришівка та Київ-Полтава-Люботин, які триватимуть упродовж тижня. Про це повідомив перший заступник генерального директора Укрзалізниці Микола Сергієнко. Він зазначив, що попередньою причиною появи тріщин у конструкції поїздів є неправильно розподілене навантаження на шкворневу балку (опора, якою кузов спирається на візок). «Якщо наші висновки підтвердяться в ході випробувань, буде здійснюватися їх модернізація», – зазначив Микола Сергієнко. 

Технічні несправності поїздів могли бути викликані не тільки недоліками у проектуванні, але й іншими чинниками, серед яких, зокрема, недостатньо якісні матеріали, вплив навколишнього середовища, - вважає голова представництва Hyundai Сorporation в Україні Юн Сук Чой. Про це він повідомив кореспонденту газети "Коммерсантъ Украина", №30 (1949) від  21 лютого: http://www.kommersant.ua/doc/2413879.

Після проведення випробувань, у компанії  підготують проект модернізації поїздів і план-графік робіт. Юн Сук Чой зазначив, що при проведенні ремонтних робіт усі балки будуть замінені. Їх доставлять в Україну з Кореї, а ремонтні роботи проходитимуть в одному з українських депо, рекомендованих Укрзалізницею.

Директор Державного науково-дослідного центру залізничного транспорту Ростислав Дьомін зазначив, що модернізація електропоїздів, які виявляться несправними, може зайняти до півроку.

Усі ремонтні роботи відбуваються за рахунок виробника в рамках гарантійного обслуговування, термін якого на частину поїздів закінчується у травні, на іншу частину – в листопаді.

Раніше Міністр інфраструктури Володимир Козак повідомляв, що наразі компанія Hyundai розглядає вимогу залізничників продовжити термін гарантійного обслуговування поїздів: «Ми маємо на це абсолютне право, адже такі проблеми не повинні повторитися, а якщо щось і трапиться, то корейська сторона повинна нести повну матеріальну відповідальність», – зазначив Володимир Козак.

Нагадаємо, що з 12 лютого тимчасово призупинена експлуатацію 10 електропоїздів виробництва Hyundai Rotem для комплексного технічного обстеження. Наразі окрім 48 корейських фахівців, задіяні 8 менеджерів та їх помічників компанії  Hyundai Rotem та Hyundai Сorporation.