Друк
15.12.2020

Для Укрзалізниці пріоритет — розвиток сервісних послуг

Пріоритетом та першочерговим завданням для АТ «Укрзалізниця» у пасажирському секторі є розвиток та покращення сервісних послуг. На сьогодні компанія працює над доопрацюванням функціоналу гуртових пасажирські перевезення для туроператорів, створенням «листа очікування» для бронювання квитків, розширеннями сервісу щодо харчування в поїздах та інших додаткових послуг.


Про це в інтерв’ю Mintrans розповів керівник філії «Пасажирська компанія», в.о. члена правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Перцовський.

«Ми будемо боротися за сегмент організованих поїздок. Зараз туроператорам часто незручно працювати з Укрзалізницею — невигідні тарифи, незручні стикування, складний процес бронювання. Відпрацюємо кожну з цих проблем і в ідеалі хочемо зробити так, щоб туроператор міг все оформляти онлайн, а тарифи мотивували працювати саме з УЗ», — розповів Олександр Перцовський.

Він додав, що робота проводиться і з бізнес-сегментом: у планах введення корпоративних карт та карт лояльності для співробітників компанії, які часто подорожують по роботі.

Також в.о. члена правління Укрзалізниці зазначив, що в майбутньому придбати проїзний документ на поїзди приміського сполучення та на поїзди Kyiv Boryspil Express можна буде на єдиній офіційній онлайн-платформі Укрзалізниці з продажу квитків.

Нагадаємо, що Укрзалізниця вже створила спеціальний центр для гуртових пасажирських перевезень. Насамперед центр буде обслуговувати клієнтів, які роблять групові замовлення на пасажирські перевезення, замовляють вагон-салон, додатковий вагон або поїзд.