Друк
26.11.2020

Укрзалізниця має намір перевозити поїздами не менше 50 % внутрішніх туристів

Укрзалізниця докладе зусиль, щоб переключити на себе не менше 50 % туристів, які подорожують Україною. Умовами для цього є розгалужена залізнична мережа, високий рівень комфорту та безпеки, який забезпечує залізничний транспорт. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Володимир Жмак під час зустрічі з представниками туристичного бізнесу України 26 листопада 2020 року. Також участь у зустрічі взяли в.о. члена правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Перцовський та Голова Агентства розвитку туризму Мар’яна Олеськів.

 

«Один з пріоритетів пасажирського сегменту Укрзалізниці — розвиток внутрішнього туризму залізничним транспортом. Ми переконані, що в умовах пандемії COVID-19, залізниця — найбезпечніший вид транспорту, тому ми працюємо над збільшенням привабливості поїздів як для туристів, так і для туристичного бізнесу», — зазначив Володимир Жмак.

За його словами, першими кроками для поліпшення взаємодії з туроператорами та збільшення туристичних перевезень є зниження вартості послуги попереднього бронювання квитків для групових замовлень з 200 грн до 80 грн.

Зі свого боку голова Державного агентства розвитку туризму України Мар’яна Олеськів зазначила, що подорожі залізницею — це новий та затребуваний тренд у туризмі: «Багатьом здавалося, що залізниця — це вчорашній день, але насправді то тренд майбутнього — безпечні, екологічні та комфортні подорожі. Ми відчуваємо жваву цікавість з боку європейських туристів і бачимо, що Укрзалізниця може задовольнити цей попит. Саме тому поглибимо діалог з перевізником для створення гідного продукту як для українців, так і для іноземних мандрівників».

Також керівник Укрзалізниці Володимир Жмак зазначив, що Укрзалізниця вже зробила кроки для підвищення привабливості поїздів для туристів: запровадження гнучкої системи знижок, нових зимових маршрутів, знижок на проїзд у вагоні 1 класу швидкісного поїзда.