Друк
31.01.2020

Укрзалізниця у 2019 році через інтернет реалізувала 57 % квитків

Впродовж 2019 року Укрзалізниця реалізувала через онлайн-сервіси 30,4 млн квитків, тобто 57% від загального обсягу. Лише впродовж минулого року продаж квитків через інтернет зріс на 10 %.

 

Також запроваджено оформлення через інтернет пільгових проїзних документів для осіб з інвалідністю. За 2019 рік через інтернет оформлено майже 16,7 тисяч таких квитків.

Крім того, онлайн можливо замовити спеціально обладнаний вагон для перевезення осіб з інвалідністю, які пересуваються на візках, з подальшим оформленням квитків у касі. Вже опрацьовано 38 подібних замовлень.

Розширюється і перелік міжнародних поїздів, квитки на які можна придбати без відвідування каси. Наразі це всі поїзди та вагони Укрзалізниці, які курсують у сполученні Україна — Польща. Упродовж 2019 року 333,5 тис. місць було оформлено саме через інтернет, що на 15 % більше, ніж у 2018 році. Нагадуємо, що при купівлі проїзного документа онлайн пасажир бачить реальну схему вагонів поїздів Укрзалізниці та іноземних залізниць, що курсують територією України.

"Усі нововведення запроваджуються в рамках проекту «Назустріч клієнту» та націлені на підвищення рівня задоволеності тих, хто користується послугами Укрзалізниці", зауважив член правління АТ "Укрзалізниця" Марчін Целеєвський.