Друк
01.11.2019

Укрзалізниця запропонувала вантажовідправникам електронний сервіс для формування заявок на організацію перевезень за узгодженим графіком в системі АС «Клієнт»

Укрзалізниця запропонувала клієнтам подавати електронні заявки на організацію перевезень вантажів за узгодженими графіками руху маршрутних поїздів в АС «Клієнт». Про це на зустрічі із зерновиками повідомив директор департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Андрій Мірошніков.

 

Перші електронні заявки вантажовласники можуть подавати на узгодження графіків руху маршрутних поїздів на грудень 2019 року. По кожному замовленню Укрзалізниця надаватиме клієнтам зворотній зв'язок. Такий механізм дозволить, за словами Андрія Мірошнікова,  удосконалити процес планування перевезень та ефективніше розподіляти обмежені вантажні ресурси.

При організації перевезень зернових вантажів пріоритет надаватиметься графіковим маршрутам, кількість яких щомісяця зростає. У жовтні за узгодженими графіками руху  перевезено  293 маршрути зернових, а на листопад заявлено майже 750. Однак наразі залізнична та портова інфраструктура дозволяють перевозити в середньому близько 450 маршрутних поїздів із зерновозів АТ «Укрзалізниця» щомісяця. Тому завчасне та раціональне планування перевезень відіграє важливу роль у забезпеченні клієнтів вантажними ресурсами.  

«Завдяки організації перевезень зернових вантажів маршрутними поїздами за узгодженими графіками руху з чіткою датою відправлення та прибуття, прогнозованим терміном перевезення  вдалося удвічі прискорити обіг зерновоза – до 5-6 діб», – зауважив Андрій Мірошніков.

Він наголосив, що з метою запобігання спекуляціям та підвищенню відповідальності

за якість планування, компанія запровадить штрафи за відмову клієнтів від раніше заявленого маршрутного відправлення. Такі запобіжні заходи необхідні, аби уникнути перепродажу послуги та замовлень, які перевищують можливості вантажовідправників.