Друк
18.10.2019

Тендерна документація проекту електрифікації напрямку Долинська — Миколаїв — Колосівка на фінальній стадії

Підготовка тендерної документації для проекту модернізації та електрифікації напряму «Долинська — Миколаїв — Колосівка» знаходиться на фінальній стадії. Про це розповів член правління Укрзалізниці Ремігіуш Пашкевич, коментуючи розвиток інфраструктури залізниці проєкту «12 облич стратегії Укрзалізниці».

 

«Це дуже важливий крок з точки зору розвитку інфраструктури, тому що кардинально змінився напрям вантажної логістики. Сьогодні фокус перевезень залізницею спрямований на порти. Цей проєкт якісно покращує ситуацію для Миколаївського порту, а завдяки Колосівці — і Одеського порту також», — зазначив Ремігіуш Пашкевич.

Також менеджер Укрзалізниці зазначив, що в рамках програми добросусідства реалізується проєкт модернізації лінії Ковель — Ягодин: «Маємо доволі цікавий проєкт поєднаної колії (вузької та 1520 мм) Мостиська — Львів». Його реалізація уможливить залізничну логістику зі Львова у всі куточки Європи».

Нагадаємо, що в рамках емісії євробондів ЄБРР виділив 100 млн дол. США на модернізацію інфраструктури Укрзалізниці. У компанії було прийняте рішення розділити ці кошти на дві частини: 70% — реконструкція та капітальний ремонт колій, а 30% — СЦБ, зв’язок з метою підвищення рівня автоматизації.  

Загалом, як зазначає Ремігіуш Пашкевич, для підтримання інфраструктури та її подальшого розвитку необхідно приблизно 108 млрд грн на рік.

Про це та інші основні напрямки розвитку Укрзалізниці читайте авторитетні думки топ-менеджерів компанії в проєкті «12 облич стратегії Укрзалізниці».