Друк
22.07.2019

Kyiv Citу Express – проект, що реанімує міську столичну електричку

Укрзалізниця ініціювала створення робочої групи, яка розгляне питання передачі міських електричок назад, залізничникам. Це дозволить реалізувати проект Kyiv Citу Express, у першу чергу оптимізувати використання рухомого складу та запобігати таким ситуаціям, коли поїзди взагалі не виходять на маршрут. Про це розповів директор регіональної філії «Південно-Західна залізниця» Роман Веприцький в інтерв’ю ЦТС.

 

Коментуючи ситуацію, що склалася з міськими електричками в Києві, Роман Веприцький повідомив: «Ці поїзди їздять по нашій інфраструктурі, обслуговуються в наших депо… Ми попередньо домовилися про створення робочої групи, щоб розглянути питання передачі електричок назад в УЗ, звичайно, з компенсацією».

Проект Kyiv Citу Express планується реалізувати до 2021 року, і на нього загалом потрібно 4 млрд грн. «Ми вивчаємо три варіанти фінансування: перший — власними силами (і ми на нього розраховуємо), другий — органи місцевої влади та Кабінет Міністрів, третій — приватні інвестиції з нашим партнерством. Зараз розглядаємо варіанти», — прокоментував Роман Веприцький. Він також підкреслив, що загалом потрібно відремонтувати близько 35 поїздів, а по мірі набуття прибутковості проекту — купувати новий рухомий склад.

«Щоб цей проект був ефективним, треба купити 10 одиниць рухомого складу місткістю до 1000 осіб. Ми зараз ведемо перемовини з різними виробниками рухомого складу, у тому числі з Pesa, Stadler і КВСЗ».

Проект Kyiv Citу Express передбачає інтервал між електричками в пікові години 10-15 хвилин і охопить 47 станцій.

Боротися з безквитковими пасажирами планується за допомогою турнікетів, огороджених зон очікування, а також підвищених штрафів.

Нагадаємо, 22 липня вранці в Києві було скасовано шість рейсів міської електрички. Зараз цей вид транспорту на балансі Київпастрансу.

Раніше повідомлялося, що Укрзалізниця запропонувала повернути передані на баланс Київпастранс» 10 електропоїздів та виділити на їх відновлення 500 млн грн, 50 млн грн на кожний.

З повною версіє інтерв’ю можна ознайомитися тут.