Друк
13.03.2017

«ПАТ «Укрзалізниця» закликає будувати залізницю європейського рівня разом», - Ігор Романків

У 2016 році за дисциплінарні порушення було звільнено  46  залізничників та 46 працівників було притягнуто до дисциплінарної відповідальності. Такі заходи спрямовані на підвищення дисципліни та профілактику порушень.

Шановні пасажири, якщо під час подорожі вас неякісно обслужили, у купе та вагоні брудно, якщо провідник перевозить безквиткових пасажирів, не надає чеки або вимагає неправомірну вигоду, негайно звертайтеся за телефонами гарячих ліній «Стоп корупція» (0800503222) та «Якість та сервіс» (0800503111). Інформація про гарячі лінії розміщена в кожному вагоні, а дзвінки є безоплатними.

Звертаємо увагу на те, що дотримання правил стосується не тільки працівників, але й клієнтів залізниці, тому закликаємо пасажирів до дисципліни й достойної поведінки в рамках чинного законодавства. Наприклад, пропонуючи провіднику хабар за безквитковий проїзд, ви також стаєте учасником злочину. Через вас залізничник, який спокусився на неправомірну вигоду, втратить роботу, а ПАТ «Укрзалізниця» недоотримає кошти на оновлення вагонів, вчасний ремонт та придбання нової постільної білизни.

«Побудувати залізницю європейського рівня можна тільки за умови безперечного виконання правил усіма учасниками процесу. Ми зі свого боку гарантуємо контроль за нашими працівниками, але й від пасажирів чекаємо дисципліни. Пасажири знають, що не можна в поїзді палити й розпивати спиртні напої. Але не всіх це знання зупиняє, що створює проблеми і для інших пасажирів, і для поїзної бригади. Так само пасажири знають, що безквитковий проїзд – це порушення. Але йдуть на нього. Давайте будемо чесними один з одним і усвідомлювати правомірність своїх вчинків», – прокоментував директор з пасажирських перевезень і сервісу ПАТ «Укрзалізниця» Ігор Романків.