Друк
20.10.2016

Завтра між Харковом та Києвом почне курсувати швидкісний поїзд Skoda

Завтра, 21 жовтня 2016 року, у перший рейс із Харкова до Києва після планового ремонту відправиться швидкісний двосистемний поїзд чеського виробництва Skoda. Поїзд № 727/728 Київ – Харків – Київ курсуватиме 21, 22, 26, 27 жовтня та 1, 2 листопада 2016 року.

Поїзд відправиться з Харкова о 08:47 та прибуде на станцію Київ-Пасажирський о 13:28. На шляху прямування Skoda робитиме зупинки в Полтаві о 10:25 та в Миргороді об 11:17.

Зворотно з Києва відправлення поїзда о 15:41 і прибуття до Харкова о 20:16, із зупинками в Миргороді о 17:49 та в Полтаві о 18:39.

Звертаємо увагу пасажирів, що тимчасово поїзд курсуватиме без зупинки на станції Дарниця.

Квитки вже можна придбати на порталі http://booking.uz.gov.ua/ та в усіх залізничних касах.

Окрім цього поїзда, наразі між Києвом та Харковом курсують три пари швидкісних поїздів Інтерсіті+ № 722/721, № 724/723 та № 726/725.

Нагадаємо, що за дорученням голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцеха Балчуна було прискорено підготовку до курсування другого двоповерхового поїзда Skoda EJ675. 18 жовтня 2016 року цей поїзд успішно пройшов випробування після планового ремонту.

Інший двоповерховий електропоїзд до 20 вересня 2016 року був задіяний на маршруті Харків – Генічеськ, а нині визначається напрямок, на якому він курсуватиме в подальшому. Попередньо, проаналізувавши пасажиропотік, фахівці визначили такі найбільш прийнятні напрямки для двоповерхових поїздів: Київ – Полтава – Харків; Київ – Вінниця – Хмельницький – Тернопіль – Львів. Ці електропоїзди  мають технічні  обмеження добового пробігу до 700 км.

Передбачається, що двоповерхові електропоїзди виробництва компанії Skoda перейдуть на баланс філії «Українська залізнична швидкісна компанія». Таке рішення прийняло правління ПАТ «Укрзалізниця» під час засідання 4 жовтня 2016 року. Раніше обслуговуванням цього рухомого складу займалася регіональна філія «Південна залізниця».

 Довідково

Два електропоїзди Skoda EJ675 City Elephant Укрзалізниця придбала у 2012 році перед проведення чемпіонату з футболу Євро-2012. Ці поїзди – двосистемні (курсують електрифікованими ділянками на постійному та змінному струмі). Електропоїзд складається з 6 двоповерхових вагонів та має 636 місць, з них 46 — першого класу, 590 — другого. Електропоїзд розрахований на експлуатацію зі швидкістю до 160 км за годину.