Друк
03.08.2016

Завдяки електрифікації ділянки Ковель – Ізов – Держкордон поїзди курсуватимуть на 3 години швидше й перевозитимуть більше вантажів

У ПАТ «Укрзалізниця» триває підготовка до електрифікації напрямку  Ковель – Ізов – Держкордон. Наразі проводиться коригування техніко-економічного обґрунтування проекту. Електрифікація цієї дільниці дозволить підвищити ефективність та швидкість перевезення вантажів по основному коридору між Україною та Польщею, а також збільшити обсяги перевезень.

«Завдяки електрифікації максимальна вага поїздів на ділянці Ковель – Ізов – Хрубешув збільшиться з 5000 тонн до 6000 тонн та дозволить відмовитися від переформування вантажних поїздів цього напрямку на станції Ковель», – зазначив голова правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцех Балчун. Окрім того, це дозволить на 3 години пришвидшити перевезення та позбутися витрат на маневрові роботи. На території України потрібно електрифікувати 81 км дільниці Ковель – Ізов – Держкордон регіональної філії «Львівська залізниця».

Польська сторона висловила готовність долучитися до проекту електрифікації, що дозволить забезпечувати вантажні перевезення українськими електровозами до станції Хрубешув, що знаходиться на відстані 2,4 км від українсько-польського кордону.

Нагадаємо, що питання електрифікації ділянки між українською станцією Ізов та польською Хребешув обговорювалося 20 липня на зустрічі голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцеха Балчуна із керівництвом польської компанії PKP-LHS, яка є оператором на лінії колії шириною 1520 мм від українського кордону до станції Славкув у передмісті Катовіце.

На сьогодні на залізничній мережі України електрифіковано 48% дільниць експлуатаційної довжини.