Друк
24.03.2016

Випадок надання неякісної постільної білизни пасажирам поїзда № 44 Івано-Франківськ – Київ розслідуваний

Випадок надання неякісної постільної білизни пасажирам поїзда № 44 сполученням Івано-Франківськ – Київ, про який стало відомо з сюжету телеканалу «1+1» від 19 березня 2016 року, розслідуваний. Вжиті заходи щодо запобігання подібним ситуаціям.

За допущення випадку видачі пасажирам неякісних постільних речей притягнуто до дисциплінарної відповідальності 11 посадових осіб, у тому числі й ряд керівників Регіональної філії «Львівська Залізниця», через недбале ставлення яких до процесу підготовки та контролю якості постільних речей став можливим такий випадок. Зокрема, двоє посадових осіб: начальник вагонного депо, у якому формувався даний состав, та начальник цеху, який відповідає за забезпечення постільною білизною, звільнені із займаних посад.

Проведено повну перевірку всіх етапів підготовки постільної білизни в Чернівецькому пасажирському вагонному депо, а на всій мережі залізниць України посилено контроль за підготовкою пасажирських поїздів у рейс.

ПАТ «Укрзалізниця» приносить вибачення пасажирам за завдані незручності та звертається з проханням про будь-які недоліки в процесі обслуговування пасажирів повідомляти на гарячу лінію «Якість та Сервіс»: 0 800 503 111. Водночас ми вдячні журналістам каналу 1+1 за надану інформацію, яка забезпечила можливість вжити заходів задля недопущення виникнення подібних випадків у майбутньому.