Друк
19.02.2016

Проекти ідей учасників форуму «Залізничні агенти змін»

ПАТ «Укрзалізниця» розпочала пошук лідерів майбутніх реформ.  Форуми під гаслом «Залізничні агенти змін» пройдуть у всіх регіональних філіях та філіях компанії в рамках проекту «Укрзалізниця майбутнього». Проект ініційований керівництвом ПАТ «Укрзалізниця» та відбуватиметься за участі членів правління. Його реалізація проводиться задля створення дорожньої мапи майбутніх перетворень компанії.

У заходах беруть участь активні та перспективні залізничники з активною життєвою позицією, які прагнуть  змін на краще та здатні своєю енергійністю і цілеспрямованістю реалізовувати важливі проекти. Модерує дискусійний майданчик викладач Києво-Могилянської бізнес-школи Валерій Пекар. Учасники проекту стануть агентами змін в рамках процесу реформування за підтримки керівництва ПАТ «Укрзалізниця».

Під час реалізації  проекту «Укрзалізниця майбутнього»  будуть виявлені перспективні ініціативи та ідеї, створені міжфункціональні проектні групи для реалізації стратегії реформування залізничної галузі України.

Шановні учасники Форуму «Залізничні агенти змін»

Під час стратегічних сесій в рамках Форуму «Залізничні агенти змін» напрацьовано низку цінних ідей та планів. Ми впевнені, що це зерна, із яких вже завтра виросте нова Українська залізниця.

Зараз ваші ідеї мають перерости в конкретні проекти, які отримають шанс бути реалізованими в ПАТ «Укрзалізниця».

Опрацьовані та оформлені проекти (вимоги до проектних робіт) надсилайте нам з приміткою  «Залізничні агенти змін_проект» на електронні адреси:

kryvoruchko@uz.gov.ua – для проектів рівня реалізації ПАТ «Укрзалізниця» (044 465-04-91 – Олександра Криворучко).

sw@sw.uz.gov.ua – для проектів рівня реалізації регіональної філії «Південно-Західна залізниця» (044 465-99-49 – Софія Василюк). 

 

Проекти ідей учасників форуму «Залізничні агенти змін» (м. Київ) 

Антикорупція

Хранителі ідей

Вадим Довжук,

начальник відділу реклами НКМ

Олег Жудін,

інженер І категорії НОКР

Олена Денисенко,

заступник начальника

служби організації праці,

зарплати і структури управління


Плани групи

1. Виключення посередників із системи закупівель.

2. Запровадження системи стимулювання оплати праці, підвищення заробітної плати.

3. Запровадження нових методик вхідного контролю закупівель.

4. Запровадження моніторингу витрат керівного складу.

5. Удосконалити систему електронних торгів для виключення людського фактору.

6. Запровадити жорстку відповідальність за корупційної дії.

7. Запровадити проект зацікавленості людей в антикорупційних діях. Проведення роз’яснювальних заходів.

8. Децентралізація в закупівлях (процесу) та надання повноважень та можливості прийняття рішень безпосередньо на підрозділах.

9. Щорічна переатестація перших керівників та відкрите тестування при прийомі на роботу.

10. Запровадження бази даних по переміщенню матеріальних цінностей в середині підрозділу (в он-лайн режимі). 


Безпека руху

Хранителі ідей

 

 

 

Леся Кацедан,

начальник юридичного сектору

регіональної філії

«Південно-Західна залізниця»

Юрій Слободянюк,

юрисконсульт

Вінницького БМП

Дмитро Муза,

начальник відділу експлуатації

служби вагонного господарства 

 

Плани групи

1. Оновити рухомий склад за рахунок побудови або закупівлі.

2. Встановити огорожі, наземні переходи , відеоспостереження на існуючих переїздах в межах населених пунктів.

3. Заборонити продовження терміну служби та відтермінування планових ремонтів РС.

4. Спростити систему закупівель МТР.

5. Зменшити кількість позапланових та дублюючих перевірок.

6. Модернізувати та оновити діагностичні лабораторії.

7. Забезпечити наявність технологічного обладнання, системами контролю та ременями безпеки у вагонах.

8. Розробити програму розмежувань залізниці з іншими шляхами.

9. Збільшити рівень заробітної плати та зроби ти її конкурентно спроможною чим підвищити рівень професії працівників залізниць.

10. Розділити пасажирський та вантажний рух по коліям.


Пасажирські перевезення

Хранителі ідей

 

 

 

Володимир Горбатюк,

черговий по

станції Київ-Пасажирський

Наталія Максименко,

диспетчер з регулювання

вагонного парку ДН-2

Ольга Руцька,

інженер комерційного відділу

Жмеринської дирекції

залізничних перевезень

 

 

Плани групи

1. Оновити РС та тяговий склад (ПАТ УЗ).

2. Оновити інфраструктуру (П, Ш, Е).

3. Створити спільні підприємства з іншими державами по виробництву РС та ТС, запчастин.

4. Встановити автоматизовані системи продажу видачі квитків на станціях та зупинках (Л на УЗ).

5. Створити нову систему проведення тендерів, спрощену та прозору, закупівля приймається на місцях, ліквідувати службу ЦХП, НХ для закупівлі необхідних матеріалів безпосередньо на вар. п-х (ПАТ).

6. Залишити пільговий проїзд та адресну допомогу або фіксовану кількість талонів на проїзд (ВР, Кабмін).

7. Переглянути цінову політику та тарифну відстань задля відповідності ціни на відстані поїздки.

8. Включити в склад поїзда усі категорії пасажирських вагонів для збільшення конкурентоспроможності.

 

 

Вантажні перевезення

Хранителі ідей

 

 

 

Тетяна Краснова,

начальник юридичного

сектору ДН-4 Коростень

Богдан Дідківський,

заступник начальника

станції Конотоп

Сергій Цуканов,

начальник вокзалу

станції Конотоп

 

 

Плани групи

1. Залучити інвестиції для оновлення рухомого складу, тягового складу, каналів зв’язку, системного забезпечення, механізації, навантаження та вивантаження.

2. Запровадити призначення на керівні посади тільки кваліфікованих фахівців, в тому числі на умовах конкурсу.

3. Запровадити обмін досвідом з успішними зарубіжними компаніями для підвищення конкурентоспроможності.

4. Провести дослідження серед клієнтів для встановлення недоліків в їх обслуговуванні. Отримати пропозиції по покращенню обслуговування. Усунути недоліки. Провести рекламну кампанію для залучення клієнтів.

5. Спростити порядок укладання договорів шляхом розширення повноважень дирекцій.

6. Ліквідувати субсудування пасажирських перевезень зі встановлення рівня європейських тарифів.

7. Запровадити для постійних клієнтів залежно від обсягу гнучку систему знижок (картки).

8. Перегляд правил перевезень, що є застарілими.     

 


Технічна політика

Хранителі ідей

 

 

 

Анна Ткачук,

провідний інженер з НОТ

Михайло Мельниченко,

головний технолог

ТЧ-7 Коростень

Віктор Шевцов,

інженер ШЧ-1

 

Плани групи

1. Відкриття нових заводів. Модернізація існуючих підприємств для виготовлення та забезпечення власних потреб. Для підтримки вітчизняного виробника.

2. Залучення кваліфікованих неангажованих спеціалістів для проведення атестації керівного складу на всіх рівнях.

3. Провести децентралізацію, повернути виробничим підрозділам право закупівлі запчастин та матеріалів способом електронних торгів.

4. Створення або розширення залізничного форуму по вивченню новітніх технологій та впровадження у виробництво.

5. Ввести систему бонусів для мотивації раціональних пропозицій та модернізації.

6. Завершити актуалізацію технічної документації в АРМах і програмі АСМК.

7. Залишити на підприємстві 50 % доходу на подальший розвиток на вузлі для покращення існуючих умов праці та ви виробничих процесів.

 

 

Оплата та мотивація праці 

Хранителі ідей

 

 

 

Алім Ісмаїлов,

економіст КМС-122

Олена Ничик,

начальник технічного відділу

пасажирської служби

Володимир Андрощук,

головний механік

ПЧ-8 Вінницької дистанції колії

 

Плани групи

1. Запровадити нову систему УПР та ОП (50/50 бонуси), прозора оплата за якість виконаних робіт.

2. Надати фінансову свободу виробничим підрозділам (самостійне розпорядження прибутком).

3. Перерозподіл персоналу за кваліфікаційними здібностями (переатестація).

4. Розширення виробничої діяльності підприємств для отримання додаткового доходу (спрощення процедур на укладання господарських договорів).

5. Покращення соціального пакету (медстрахування, безвідсоткові кредити на житло, повернення безкоштовного проїзду).

6. Оптимізація праці (приведення розрахункової чисельності персоналу до обсягів робіт).