Друк
06.08.2015

Для прозорого продажу електронних квитків на поїзди IT-підрозділи Укрзалізниці створюють власний програмний продукт

Укрзалізниця запропонує пасажирам прозорий та більш досконалий сервіс продажу електронних квитків. IT-підрозділи вже створюють власне програмне забезпечення, щоб позбутися залежності від підрядника – ТОВ «УнІТ» та унеможливити фінансові зловживання.

Як зазначив в.о. начальника департаменту корпоративної інформатизації Укрзалізниці Богдан Карбань, на сьогодні існує низка проблемних моментів, що стосуються взаємодії з підрядником, з банками, з процесом обслуговування платежів. «Найголовніша проблема у тому, що Укрзалізниця не керує цим процесом, усе організаційно та технологічно  вибудовано так, що всі процеси здійснюються лише ТОВ «УнІТ». Ця компанія намагається отримати додатковий заробіток з продажу квитка. Щоб припинити це, ми хочемо використовувати власний програмний продукт і відмовитися від залежності з боку цього підрядника, дії якого перевіряють правоохоронці», – зазначив Богдан Карбань.

Новий сервіс, який запрацює орієнтовно у вересні, буде більш функціональним та мобільним, зручнішим для пасажира. Це особливо важливо в умовах зростання обсягів продажу квитків через Інтернет – 28% від загальної кількості, як свідчать  показники липня поточного року. 

Богдан Карбань зазначив, що в умовах, коли відбуваються структурні перетворення, вибудовується вертикаль пасажирських перевезень, фінансові потоки у майбутню пасажирську компанію мають бути прозорими.

«Також ми вибудовуємо прозорі відносини з банками, щоб унеможливити зловживання з отриманням комісії від продажу квитків. Потрібно вирішити питання фіскалізації квитків, до середини вересня плануємо позбутися усіх технологічних компонентів підрядника та отримати технологічний контроль над системою», – пояснив в.о. начальника департаменту корпоративної інформатизації Укрзалізниці.