Друк
29.04.2015

Пасажири поїзда Інтерсіті+ Харків – Київ, яких доставлено іншим рухомим складом, можуть отримати різницю вартості квитків впродовж трьох діб

Пасажири поїзда Інтерсіті+ № 721 Харків – Київ, яких 28 квітня було пересаджено у поїзд з локомотивною тягою, можуть отримати різницю вартості квитків по 1 травня включно у зв’язку зі зміною категорії поїздів. Для цього їм потрібно із квитком звернутися до будь-якої залізничної каси.

Загалом на поїзд № 721 Харків – Київ було продано 454 квитки. Після сходу колісних пар третього вагону поїзда Інтерсіті+ в очікуванні резервного рухомого складу пасажирам стюарди безкоштовно надали гарячі напої. На станції Люботин більшість пасажирів – 296 пересадили у резервний поїзд Люботин – Київ, трьох пасажирів перевезено у поїзді № 111 Львів – Харків. Пасажири прибули до столиці із запізненням майже на 5 год.

Для пасажирів, яким необхідно було потрапити до аеропорту, організовано зупинку обох поїздів на станції Бориспіль. Також на цій станції для сервісного обслуговування пасажирів надали 2 мікроавтобуси.

На станції Київ-Пасажирський пасажирам запропонували для безкоштовного користування зал очікування № 2 та забезпечили чаєм і кавою. Окрім цього, від вокзалу було організовано перевезення пасажирів автобусом по Києву та двома автобусами за межі столиці.

Нагадаємо, що внаслідок сходу колісних пар одного з вагонів поїзда № 721 Харків – Київ постраждалих немає. Наразі причини сходу вагону поїзда Інтерсіті+ встановлюються. Однією із версій, яку розглядають фахівці, що призвела до сходу колісних пар вагону, може бути незаконне втручання сторонніх осіб у роботу залізничного транспорту також розглядаються і інші версії. Про висновки роботи комісії з розслідування інциденту буде повідомлено додатково.

Укрзалізниця та ДП «Українська залізнична швидкісна компанія» просять вибачення у пасажирів за незручності.