Друк
09.07.2014

Укрзалізниця відмовилася від послуг сторонніх страхових компаній і обрала єдиного стратегічного партнера в страховій галузі

Нове керівництво Укрзалізниці на чолі з генеральним директором Борисом Остапюком запроваджує механізми  прозорого та раціонального використання коштів за напрямком страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті. З метою захисту державних інтересів, недопущення втрат коштів і посилення контролю фінансових інструментів Укрзалізниця відмовилася від послуг сторонніх страхових компаній і обрала єдиного стратегічного партнера в страховій галузі – приватне акціонерне товариство страхову компанію «Інтер-Поліс». ПАТ СК «Інтер-Поліс» працює на українському ринку з 21 червня 1993 року. Її філії та представництва діють в найбільших промислових центрах України.

Цю компанію дійсно можна назвати «залізничною», оскільки  її контрольний пакет акцій консолідовано належить Укрзалізниці в особі підпорядкованого державного підприємства «Укрзалізничпостач» та Фонду державного майна України, останній передав Укрзалізниці в управління свої корпоративні права. Поміж іншим, дії Укрзалізниці повністю відповідають окремому дорученню Міністерства інфраструктури щодо вжиття заходів з посилення контролю за використанням державних коштів.

«Ставка страхового збору з пасажира тепер складає 0,4% проти 1,5%, як було раніше», – зазначив перший заступник генерального директора Укрзалізниці Максим Бланк.

Договори з компаніями: ПрАТ «Український страховий дім», ПАТ СК «Дністер» та ТДВ СТ «Домінанта», які раніше займалися страхуванням пасажирів від нещасних випадків на транспорті, будуть розірвані, оскільки співпраця з єдиним і контрольованим страхувальником з достойною репутацією є економічно більш виправданою та вигідною, що в свою чергу відкриває можливості для рефінансування платежів на потреби галузі, – пояснюють фінансисти.

«Ми вже попередили страхові компанії про те, що  робота з ними буде припинена. Ми хочемо співпрацювати на інших, прозорих і вигідних для галузі умовах, нова страхова компанія відповідатиме лише державним інтересам», – зауважив перший заступник генерального директора Укрзалізниці.

«Платежі, які раніше отримували сторонні компанії, фактично залишатимуться в середині галузі для її потреб: на безпеку перевезень, технічне переоснащення. Частина прибутку компанії буде рефінансована Укрзалізниці. До того ж, вона має змогу здійснювати стратегічне і оперативне управління, контролювати фінансові надходження і страхові виплати  – це ефективна і прозора співпраця», – зазначають у ПАТ СК «Інтер-Поліс».

Наразі для співпраці з компанією «Інтер-Поліс» ще триває дооформлення документів. «Ми не відмовилися від ідеї відкритих конкурсів, однак розриваємо відносини зі старими страховиками», – пояснив Максим Бланк.