Друк
25.06.2014

На відновлення залізничного мосту в Запорізькій області знадобиться кілька тижнів

Одноколійний залізничний міст 252 км перегону Оріхівська – Мала Токмачка (Запорізька обл.), пошкоджений внаслідок підриву невідомими особами у ніч із 23 на 24 червня цього року, залізничники планують відновити впродовж двох тижнів. Наразі фахівці завершують проект відбудови мосту.

За попередніми підрахунками, вартість нових прогонових споруд даного шляхопроводу становитиме щонайменше 3 млн грн., та ще стільки ж коштуватиме їх встановлення.

Нагадаємо, що рух поїздів на перегоні Оріхівська – Мала Токмачка закритий із 24 червня 2014 року. Пасажирські поїзди № 569/570 Харків – Бердянськ – Харків, № 211/212 Москва – Бердянськ – Москва  та № 471/472 Дніпропетровськ, Кривий Ріг – Бердянськ – Дніпропетровськ, Кривий Ріг до відновлення мосту слідують зміненим маршрутом – через Запоріжжя, Федорівку, Великий Токмак, Бердянськ.

Як повідомили в головному управлінні колійного господарства Укрзалізниці, це вже не перший залізничний міст, пошкоджений з кінця травня цього року. У зв’язку з дестабілізацією ситуації в східному регіоні, збільшилася кількість несанкціонованих втручань у роботу залізничного транспорту. Зокрема, серед пошкоджених штучних споруд залізничні мости парної та непарної колій через річку Сіверський Донець 942 км перегону Рубіжна – Насвитевичі; залізничний міст 26 км перегону Машчермет – Шпичкине; залізничні мости парної та непарної колії через Сіверський Донецьк 442 км перегону Ямпіль – Сіверськ, а також пішохідний міст на станції Красний Лиман.

Нині детальне обстеження та ремонт зазначених штучних споруд неможливе через бойові дії в даному регіоні.

За попередніми підрахунками фахівців, орієнтовна вартість відновлювальних робіт на зазначених спорудах Донецької залізниці становить більше 20 млн грн.