Друк

Вокзал станції Апостолове

Вокзал Апостолове                                                  

53800  м. Апостолове пл. Привокзальна буд. 5

Телефон чергового по вокзалу: (056)  9-21-44 (працює цілодобово, перерва з 13.30 до 14.30)

Телефони Бюро замовлення та Сервіс-Центру: (056) 9-22-20 (працює з 08.00 до 16.45, перерва з 12.00 до 13.00)

Залізничний вокзал працює цілодобово.

 

Перелік платних послуг, які  надаються на вокзалі Апостолове:

Оформлення  проїзного  документа,  замовленого пасажиром  раніше,  в  тому  числі  по телефону.    

Зберігання  ручної  поклажі  в  стаціонарних  камерах  схову.

Зберігання  великогабаритних  речей.

Зберігання  ручної  поклажі  та  великогабаритних  речей  понад  встановлений  термін.

Зберігання  забутих  та  знайдених  речей.

Перенесення  носієм одного  місця ручної поклажі або багажу  із вагона  поїзда  до  місця зупинки   міського транспорту в межах привокзальної площі  або  в приміщення  вокзалу,  а також  у   зворотному  напрямку.

Перенесення  носієм  великогабаритних  речей.

Використання  багажного  візка.

Попереднє  приймання  від  пасажира  замовлення  на  виклик  носія.

Попереднє  приймання  багажу  (вантажобагажу).

Зберігання  прибулого  багажу (вантажобагажу)  понад встановлений  термін.

Перевірка  ваги  багажу  (вантажобагажу).

Надання  відправникові  багажу (вантажобагажу)  бирки  або  бланка-заяви.

Заповнення  бирки,  бланка-заяви  або  нанесення  відправницького  маркування  на  багаж (вантажобагаж).  

Повідомлення  одержувача  про  прибуття  на  його  адресу  багажу  (вантажобагажу) по  телефону.

Повідомлення  одержувача  про  прибуття  на  його  адресу  багажу (вантажобагажу) поштою.

Оголошення  по  вокзальному  радіо  на  прохання  пасажира.

Видача письмових  довідок  на  прохання  пасажира.

Індивідуальне  обслуговування  пасажира  при  прийманні  заявки  та  оформленні  проїзного  

документа  безпосередньо  у сервісному центрі вокзалу Апостолове.

Надання   письмової  довідки  безпосередньо  у  сервісному   центрі.

Замовлення  таксі  безпосередньо  у  сервісному   центрі.

Бронювання  місця  у  готелі  міста  безпосередньо  у  сервісному  центрі.

Бронювання  місць  на  перевезення  громадян  іншими  видами  транспорту  безпосередньо  у сервісному центрі.

Ксерокопіювання  документів  у  сервісному  центрі.

Перевезення експрес-передачі багажним вагоном.

Користування службовим телефоном у сервісному центрі.

Користування службовим телефоном на вокзалі.

Надання послуги «Бюро знахідок».

Повідомлення про зміну реквізитів відправника (одержувача) у випадку допущення помилки з боку відправника або одержувача багажу (вантажобагажу).

Повідомлення телефонограмою (телефоном) начальника поїзда і начальника вокзалу у випадку,  коли проїзні документи залишилися у особи, яка його проводжала.

Користування  платним  туалетом.