Питання-відповіді
ПЕРЕГЛЯНУТИ: ВІДПОВІДІ НА ТИПОВІ ПИТАННЯ, ЯК ПРОЇХАТИ, СКІЛЬКИ КОШТУЄ
В АТ «Укрзалізниця» не розглядаються звернення, які містять заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі чи застосована ненормативна лексика та у разі якщо заявник вдається до образ.
Питання, в тому числі стандартні, відповіді на які є на сайті, НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ.
Для отримання оперативної відповіді з питань ПРОДАЖУ ТА ПОВЕРНЕННЯ КВИТКІВ ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ та щодо роботи систем необхідно звернутися на «гарячу» лінію Укрзалізниці Якість та сервіс: тел.0-800-50-3111 чи на е-mаil: service@uz.gov.ua або на адресу електронної пошти: booking@uz.gov.ua.
Розміщена Вами інформація розглядається фахівцями Укрзалізниці. На розгляд інформації потрібен деякий час. Відповідь буде відправлена на вказану Вами електронну адресу.