Друк

Контакт-центр АТ «Укрзалізниця»

Контакт-центром АТ «Укрзалізниця»  надаються послуги по прийому та обробці звернень громадян за телефонами гарячих ліній «Стоп корупція» та «Якість та сервіс».

 

 

0(800) 503-222 «Стоп корупція» (безкоштовно)

 

0(800) 503-111  «Якість та сервіс» (безкоштовно)

 

service@uz.gov.ua

 

Графік роботи Контакт-центру – цілодобово, без вихідних. 

Перелік основних послуг контакт-центру

В АТ «Укрзалізниця» функціонує Контакт-центр з обслуговування споживачів відповідно до вимог постанови НКРЕКП від 12.06.2018р. №373 «Про затвердження мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами».

Контакт-центр АТ «Укрзалізниця» надає інформаційно-консультаційні послуги щодо:

  • роботи приладів обліку;
  • тарифів на послуги з розподілу електроенергії;
  • порядку приєднання до систем розподілу;
  • порядку укладання договору про надання послуг з розподілу електричної енергії;
  • планових та аварійних вимкнень в електромережах оператора системи розподілу;
  • порядку надання на розгляд звернень, скарг та пропозицій щодо надання послуг з розподілу електричної енергії;
  • надання іншої довідкової інформації в частині діяльності АТ «Укрзалізниця» як оператора системи розподілу.

Проводить прийом:

  • показів приладів обліку для користувачів АТ «Укрзалізниця»;
    • звернень щодо тимчасових перерв електропостачання;
    • звернень щодо незадовільного технічного стану електромереж, або виникнення аварійної ситуації;
    • звернень щодо якості електроенергії.

Зателефонувавши до Контакт-центру, Ви можете повідомити інформацію щодо:

  • розкрадання електроенергії та енергообладнання АТ «Укрзалізниця»;
  • порушення Ваших прав, як користувача електроенергії;
  • несанкціоноване втручання в роботу приладів обліку;

а також:

  • повідомити інформацію про неправомірні дії працівників підрозділів електрогосподарства АТ «Укрзалізниця»;
  • повідомити про корупцію на об’єктах господарства електропостачання АТ «Укрзалізниця».