Контакт-центр АТ «Укрзалізниця»
Контакт-центром АТ «Укрзалізниця» надаються послуги по прийому та обробці звернень громадян за телефонами гарячих ліній «Стоп корупція» та «Якість та сервіс».
|
0(800) 503-222 «Стоп корупція» (безкоштовно) |
|
0(800) 503-111 «Якість та сервіс» (безкоштовно) |
|
Графік роботи Контакт-центру – цілодобово, без вихідних.
Перелік основних послуг контакт-центру
В АТ «Укрзалізниця» функціонує Контакт-центр з обслуговування споживачів відповідно до вимог постанови НКРЕКП від 12.06.2018р. №373 «Про затвердження мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами».
Контакт-центр АТ «Укрзалізниця» надає інформаційно-консультаційні послуги щодо:
- роботи приладів обліку;
- тарифів на послуги з розподілу електроенергії;
- порядку приєднання до систем розподілу;
- порядку укладання договору про надання послуг з розподілу електричної енергії;
- планових та аварійних вимкнень в електромережах оператора системи розподілу;
- порядку надання на розгляд звернень, скарг та пропозицій щодо надання послуг з розподілу електричної енергії;
- надання іншої довідкової інформації в частині діяльності АТ «Укрзалізниця» як оператора системи розподілу.
Проводить прийом:
- показів приладів обліку для користувачів АТ «Укрзалізниця»;
- звернень щодо тимчасових перерв електропостачання;
- звернень щодо незадовільного технічного стану електромереж, або виникнення аварійної ситуації;
- звернень щодо якості електроенергії.
Зателефонувавши до Контакт-центру, Ви можете повідомити інформацію щодо:
- розкрадання електроенергії та енергообладнання АТ «Укрзалізниця»;
- порушення Ваших прав, як користувача електроенергії;
- несанкціоноване втручання в роботу приладів обліку;
а також:
- повідомити інформацію про неправомірні дії працівників підрозділів електрогосподарства АТ «Укрзалізниця»;
- повідомити про корупцію на об’єктах господарства електропостачання АТ «Укрзалізниця».