Відобразити питання за категоріями:
Категорії:
Шукати текст (не обов'язкове):


  31.05.2010 14:54:49 Маляренко
  Пропозиції з покращення сервісу
  А чому б шановній указализниці не прискорити потяг 391Д Ясинувата-Херсон (їде 15.30 годин), хіба не міг би цей потяг не стояти біля кожного стовпчика а їхати. Це єдиний потяг цього напрямку, і якщо він буде так повзти, то більшість пасажирів обиратимуть більш дорогий автобус, проїзд яким триває 10 годин. При цьому указалізниця втрачатиме гроші. Пробачте але до Москви добратися зручніше і швидше ніж до Херсона.
  Відповідь: На жаль це поки-що єдиний поїзд, що курсує на даному напрямку та виконує перевезення пасажирів на короткі відстані. Разом з тим інформуємо, що доцільність існування певної кількості зупинок буде вивчена по результатах літніх перевезень пасажирів та відповідно прийняте рішення по їх скороченню та прискоренню руху цього поїзда.

  31.05.2010 12:31:45 лілія
  Зміни графіка руху
  Доброго дня! Прошу Вас надати інформацію про розклад руху поїзда зі сполученням Київ-Генічеськ-Київ.По можливості прошу вказати ціну квитків в плацкарт і купе.Дуже вдячна за увагу.
  Відповідь: Пряме пасажирське залізничне сполучення між Києвом та Генічеським відсутнє.

  31.05.2010 12:10:10 Віталій
  Обслуговування на вокзалах/станціях
  Доброго дня. У мене 2 запитання щодо обслуговування на вокзалах: 1. На одній зі станцій Західної залізниці (Львівська обл., маленьке містечко) мені частенько відмовляють у поверненні невикористаного проїздного документу (квитка), мотивуючи тим, що у них немає приходу по даній касі. Радять лише купити квиток взамін, який мені не потрібен. Підкажіть будь-ласка, це справді технічна проблема (якщо так, то я не буду більше звертатись за такою послугою), чи касири не докінця володіють інформацією як це зробити? Що робити в таких випадках. 2. На тій ж станції (називати я її навмисно поки що не хочу) мені сьогодні відмовили продати квиток на потяг №50 (Самбір-Київ) на 01.06.2010. На жаль на Вашому порталі неможливо дізнатись про наявність вільних місць, проте на іншому порталі pz.gov.ua вільних місць станом на 31.05.2010 12:00 - 103 - плацкарти, 44 - купе, тому я не вірю, що у Західної залізниці немає квитків. Як діяти в такому випадку? До кого звертатись? Дякую.
  Відповідь: Шановний п. Віталію! Інформуємо Вас, що відповідно до вимог “Правил перевезень пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України”, повернення платежів за невикористані проїзні документи проводиться у будь-якому пункті продажу проїзних документів. Скарг пасажирів, щодо незабезпечення в квиткових касах дирекції проведення повернення коштів за невикористані проїзні документи, на адресу Львівської дирекції не поступало. Однак, враховуючи Ваші зауваження, з метою розслідування причин відмови Вам у поверненні коштів за невикористані проїзні документи, відмови в оформленні проїзних документів на потяг № 50 сполученням Трускавець-Київ відправленням 01.06.2010 та притягнення винних працівників до відповідальності, керівництво дирекції звертається до Вас з проханням, повідомити дату звернення в квиткову касу, назву станції при можливості – час звернення (годину), прізвище квиткового касира, № квиткової каси.

  31.05.2010 11:58:49 Игорь
  Інше
  Здравствуйте, меня интересует можно-ли отправить груз поездом №311О Харьков- Калининград? Если можно то где это осуществить? Заранее спасибо.
  Відповідь: Уважаемый Игорь Анатольевич! Отправить груз поездом № 311 сообщением Харьков - Калининград нет возможности в связи с тем, что в указанном направлении багажный вагон не курсирует.

  31.05.2010 11:54:15 Виктор
  Обслуговування на вокзалах/станціях
  Мне нужно взять билеты на 10 июля 2010 года на поезд 80к Киев – Днепропетровск. Хотел сделать это за 45 суток в предварительной кассе г. Донецка. Однако, в кассах мне отказывают, т.к. этого поезда нет в базе у кассиров. Поясните в чем причина? Когда я смогу купить билеты на этот поезд? С уважением, Виктор Дмитриевич. s-v-d@list.ru
  Відповідь: Шановний Вікторе Дмитровичу ! Станом на 03.06.2010, згідно з довідкою автоматизованої системи по продажу квитків АСК ПП УЗ, на п.№80 Київ - Дніпропетровськ відправленням 10.07.2010 у вільному продажу в наявності місця в плацкартні, купейні та СВ вагони.

  31.05.2010 11:52:25 Сотніков
  Зміни графіка руху
  Поясніть будь ласка, чому кожен рік у новому розкладі скорочують кількість електричок з зупинкою по платформі Трубіж. Які для цього, на сьогодні, є суттеві перешкоди.
  Відповідь: Повідомляємо, що приміські перевезення здійснюються в умовах гострої нестачі фінансових ресурсів та моторвагонного рухомого складу. Одним з ключових питань у роботі залізничного транспорту є зниження збитковості від приміських перевезень шляхом зменшення експлуатаційних витрат. Аналіз отриманого спостереження показав, що в електропоїздах прямує 50 % безквиткових пасажирів, через що залізниця несе значні втрати. Крім того переважна більшість пасажирів – це пасажири пільгових категорій громадян, за перевезення яких залізниця від місцевих органів влади не отримує повної компенсації. Розуміючи проблему населення та враховуючи неодноразові звернення пасажирів до керівництва залізниці про задоволення потреби в необхідності зупинки, було здійснено повторний перегляд розкладу руху приміських електропоїздів на дільниці Ніжин – Київ та відкореговано перегінний час для призначення зупинки з 1 червня 2010р. по зупиночній платформі Трубіж приміському електропоїзду № 6593 Ніжин – Борщагівка.

  31.05.2010 11:48:28 Виктор
  Обслуговування на вокзалах/станціях
  Мне нужно взять билеты на 10 июля 2010 года на поезд 80к Киев – Днепропетровск. Хотел сделать это за 45 суток в предварительной кассе г. Донецка. Однако, в кассах мне отказывают, т.к. этого поезда нет в базе у кассиров. Поясните в чем причина? Когда я смогу купить билеты на этот поезд? С уважением, Виктор Дмитриевич. s-v-d@list.ru
  Відповідь: Шановний Вікторе Дмитровичу ! Станом на 03.06.2010, згідно з довідкою автоматизованої системи по продажу квитків АСК ПП УЗ, на п.№80 Київ - Дніпропетровськ відправленням 10.07.2010 у вільному продажу в наявності місця в плацкартні, купейні та СВ вагони.

  31.05.2010 11:22:00 Микола
  Зміни графіка руху
  На сайті анонсовано введення нових поїздів в новому розкладі, який вступає в дію з 30 травня. Серед них зокрема фігурує потяг: № 545/546 Дніпропетровськ—Львів Але в самому розкладі Я його не найшов. Будь-ласка, дайте відповідь щодо розкладу руху і графіку даного потягу.
  Відповідь: Поїзд № 546/545 у новому графіку руху має наступний розклад : відправлення зі Львова о 15.04, прибуває до Дніпропетровська о 09.20, відправляється о 12.20, прибуває до Львова о 05.09 (маршрутом через Тернопіль, Хмельницький, Жмеринку, Вінницю, Миронівку, Т.Шевченко, Знам"янку). Цей поїзд курсує "за вказівкою" тобто буде призначатись залізницею формування його складу в разі потреби при наявності достатнього попиту на окремий період або на окремий рейс - для перевезення групи пасажирів. З повагою

  31.05.2010 10:43:52 Оксана
  Зміни графіка руху
  Шановне керівництво УЗ! Я дуже обурена новий розклад руху приміських електропоїздів, який буде введений з 31.05.2010.А особливо відміною електропоїзду №6614 Бородянка - Борщагівка що, була в 8:02, а також великими розривами між Тетерівськими електропоїздами. Я їхала сьогодні елек. №6612 Тетерів - Борщагівка що 7.25 - це просто ЖАХ вже в Немішаєві неможливо було зайти в вагон. ЧОМУ БУЛО ВІДМІНЕНО БОРОДЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРОПОЇЗД???????
  Відповідь: Повідомляємо, що приміські перевезення здійснюються в умовах гострої нестачі фінансових ресурсів та моторвагонного рухомого складу. Одним з ключових питань у роботі залізничного транспорту є зниження збитковості від приміських перевезень шляхом зменшення експлуатаційних витрат. Аналіз пасажиропотоків, отриманих у результаті суцільного спостереження, показав, що у електропоїздах прямує 50 % безквиткових пасажирів, через що залізниця несе значні втрати. Крім того переважна більшість пасажирів – це пасажири пільгових категорій громадян, за перевезення яких залізниця від місцевих органів влади не отримує повної компенсації. Населеність приміського електропоїзда № 6614 сполученням Бородянка-Борщагівка становила 60-70 %, із них 40% - безквиткові пасажири, тому для зменшення експлуатаційних витрат в розкладі руху поїздів 2010/2011рр.вищевказаний електропоїзд не призначено.

  31.05.2010 10:38:00 Максим
  Пропозиції з покращення сервісу
  Я считаю очень удобным возможность приобрести билет по интернету. не раз использовал данную услугу. Было бы замечательно ещё и иметь возможность получить в кассе не только сам проездной документ, но и документ подтверждающий оплату комисии за приобритение через интернет. Обычно это 10% стоимости билета. Мне как человеку командировочному это очень актуально.
  Відповідь: Уважаемый Максим! Доводим до Вашего сведения, что услуга бронирования и оформления с отложенной печатью предоставляется ООО Експрес-2, соответственно выдать чек за предоставленную услугу обязан предоставитель услуг. Укрзализныця же предоставляет транспортные услуги на основании бланка строгого учета, который принимается бухгалтериями всех типов предприятий и учреждений. Ваши предложения рекомендуем направить предоставителю услуг e_kvitok@uz.gov.ua
Попередня 1... 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 ...1359 Наступна