Відобразити питання за категоріями:
Категорії:
Шукати текст (не обов'язкове):


  28.03.2016 10:00:25 Иван
  Інше
  После того как заполнил все данные на возврат электронного билета мне выдали чек, что мне дальше делать чтоб вернуть деньги?
  Відповідь: Добрый день! Возврат денежных средств за билеты, возврат, которых был осуществлён на сайте booking.uz.gov.ua, производится автоматически на банковскую карту, с которой была произведена оплата проездных документов, в течение 3-5 банковских дней. При возникновении дополнительных вопросов, обратитесь к технической поддержки сервиса по телефону: +380 (44) 591-19-88 или напишите письмо на электронную почту booking@uz.gov.ua Спасибо за Ваше обращение!

  21.03.2016 15:28:51 Марія
  Обслуговування на вокзалах/станціях
  Чи є на Південному жд вокзалі м.Києва камери схову? Часи роботи та вартість?
  Відповідь: Повідомляємо, що на Південному вокзалі станції Київ-Пасажирський автоматичні та ручні камери схову працюють у цілодобовому режимі. Вартість зберігання багажу складає від 20,00 до 25,00 грн.

  06.07.2015 21:26:47 Инна
  Інше
  Добрый день. Подскажите, почему отсутствует возможность приобрести билеты в вагоне купе со студенческой скидкой? Заранее спасибо.
  Відповідь: З 29.05.2015 оформлення проїзду студентам вищих навчальних закладів I - IV рівнів акредитації та учням професійно-технічних навчальних закладів зі знижкою вартості проїзду (квитка та плацкарти) 50 % здійснюється у загальних, плацкартних вагонах, вагонах 2-го та 3-го класу всіх категорій поїздів та всіх вагонах регіональних поїздів.

  04.07.2015 01:05:25 Маргарита
  Щодо роботи контролерів-ревізорів
  З якого віку дитина може їздити у поїзді без супроводу батьків? Які потрібно мати з собою документи?
  Відповідь: Діти до 14 років допускаються до перевезення в пасажирських поїздах тільки в супроводі дорослих.При собі необхідно мати документ, який підтверджує вік дитини.

  27.04.2015 15:27:04 Евгений
  Обслуговування на вокзалах/станціях
  Добрый день. Подскажите в какой срок будут возвращены деньги на кредитную карту при покупке билетов "on-line", а сдача билетов осуществлялась через кассу на жд станции?
  Відповідь: Добрый  день! Возврат денежных средств, за проездные документы, возвращённые через железнодорожную кассу, осуществляется на  банковскую карту, с которой была произведена оплата билетов, в течении  10-15-ти банковских дней. Спасибо за обращение!

  02.03.2015 13:28:10 Владимир
  Обслуговування у поїздах далекого сполучення
  Добрый день ехал 6 февраля Поїзд: 318 Ш, Вагон: 08П, Мiсце: 001 06.02.2015 14:51, Одеса-Головна > Запоріжжя 1 и 9 февраля Поїзд: 317 П, Вагон: 06П, Мiсце: 027 09.02.2015 18:15, Запоріжжя 1 > Одеса-Головна Проводники выдавали всем пассажирам темное, мятое белье без фирменной упаковки. Комплекты были разложены в наволочки. На просьбу поменять белье на запакованное сказали в ответ, что нет кулечков на укрзализныце, что раньше давали белье в кулечках "маечках", сейчас и таких нет. 6 февраля удалось поменять белье на запечатанное только в вагоне начальника поезда. Вопрос что делать в таких случаях? Хотелось бы хоть какой-то минимум сервиса получать за свои деньги. 9 февраля упаковщик смена №1 Бригадир Андрющенко С.В. Приднепровская зализныця
  Відповідь: Шановний Володимире! Ваше звернення щодо комплектації та якості постільної білизни у вагоні 8, 6 поїзда 318/317 сполученням Одеса – Запоріжжя за дорученням розглянуто керівництвом пасажирської служби Придніпровської залізниці. По матеріалам розгляду повідомляємо наступне. На залізниці тимчасово постільна білизна, яка видається в плацкартні вагони нефірмових поїздів, прошивається, забезпечується биркою комплектувальника, пакується в конверти з тканини, що не суперечить вимогам Державних санітарних правил. Постільна білизна, яка видається в пасажирські поїзди проходить обробку в механічній пральні бази обслуговування пасажирів структурного підрозділу відповідно до інструкції 31 ЦЛП по «Технології обробки білизни залізниць на фабриках-пральнях» і «Санітарних правил» ЦУВС-4380 для пунктів екіпірування пасажирських вагонів на залізничних станціях. Працівниками бази постійно ведеться відсортування постільної білизни з плямами для додаткового їх видалення. Ваше звернення опрацьовано серед причетних працівників.

  13.01.2015 00:09:38 Володимир
  Обслуговування на вокзалах/станціях
  Чи буде в ходу потяг Київ - Рахів і коли на нього можна буде придбати квитки?
  Відповідь: Повідомляємо, в діючому графіку руху на даний час у зв'язку технічних причин продаж проїзних документів на поїзд 457/458 Київ - Рахів тимчасово припинено. Більш детальну інформацію щодо курсування, розкладу руху поїздів можна отримати на дошках оголошень, в довідкових бюро станцій та волкзалів, по телефону (044) 503-70-05, а також на сайті Укрзалізниці.

  04.08.2014 16:28:51 Алена
  Обслуговування на вокзалах/станціях
  Добрый день. Подскажите в связи с чем увиличилась стоимость билетов на поезд Интерсити + Киев- Днепропетровск - Киев?
  Відповідь: Збільшення вартості проїзду пов’язане з тим, що починаючи з 4 серпня 2014 року введено в дію Закон України від 31.07.2014 1621-VIІ "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України", яким передбачено оподаткування податком на додану вартість за ставкою 20% послуг з перевезення пасажирів швидкісними електропоїздами Інтерсіті+. У зв’язку з цим з 04.08.2014 вартість проїзду збільшується на суму ПДВ.

  04.07.2014 10:37:36 Жозе
  Інше
  Укрзалізницею було обіцяно, що з 1-го липня 2014 року буде реалізована і додана на цей сайт можливість купувати квитки за студентськими. Можливо, я помиляюсь, але на даний момент цієї послуги я не бачу. Постарайтесь пояснити, чому.
  Відповідь: Термін введення в дію постанови Кабінету Міністрів відповідно до якої статус студента підтверджується даними, що містяться в Єдиній державній електронній базі з питань освіти, під час оформлення пільгового проїзду у міжміському сполученні перенесено на 1.10.2014.

  02.05.2014 18:18:26 Эдуард
  Обслуговування на вокзалах/станціях
  Почему сегодня,2.05.2014,отменены скоростные поезда с Харькова в Донбасс?
  Відповідь: В зв’язку із запитом Донецької залізниці та погодженням Укрзалізниці, прийнято рішення регіональні поїзди 807/808 Харків-Левада – Дебальцеве та п.805/806 Харків-Левада – Горлівка починаючи з 02.05.2014р. відмінити до особливого розпорядження.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ...1358 Наступна