Відобразити питання за категоріями:
Категорії:
Шукати текст (не обов'язкове):


  29.06.2017 14:39:08 Євген
  Інше
  Куди треба звернутись працівникові пасажирського вагонного депо станції "Миколаїв", щоб з"ясувати питання відсутності оплати лікарняного (соцстрах), який було здано до відділу розрахунку заробітної плати 05.05.2017. Працівники зазначеноговідділу не володіють інформацією, вони направили заявку до головного офісу у Києві, і "доля" лікарняного ім невідома.
  Відповідь: Публічне акціонерне товариство «Українська залізниця» розглянуло Ваше звернення та повідомляє наступне. По суті поставленого питання, інформуємо, щодо з приводу відсутності оплати листка непрацездатності Вам необхідно звернутися до філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця» за номером: (044) 309 72 52 (Костенко Наталія Анатоліївна).

  16.06.2017 12:14:19 Анатолій
  Обслуговування на вокзалах/станціях
  Доброго дня, моє питання стосуеться туалету на жд станції Коломия. Згідно п.36 Про Порядок обслуговування громадян залізничним транспортом, при наявності платного туалету на залізничному вокзалі повинен бути і безкоштовний. Коли я звернувся із питанням "де я можу зайти безкоштовний туалет" до працівників туалету і в довідковому бюро - мені дали чітку відповідь "такого на вокзалі немає". Підскажіть чи таке порушення закону є нормою для укрзалізниці, а якщо ні то що плануеться зробити для вирішення цьої проблеми? Завчасно дякую.
  Відповідь: На вокзалі станції Коломия функціонують платні санвузли, які знаходяться в приміщенні вокзалу та працюють цілодобово. Безкоштовний санвузол знаходиться на другому поверсі будівлі вокзалу поруч з адміністрацією та працює щоденно з 08-00 год. до 20-00 год. Також безкоштовно скористатися послугою платного туалету мають право всі пільгові категорії громадян визначені Законом України, а також пасажири, які мають проїзні документи не більш ніж за одну годину до відправлення поїзда зі станції Коломия.

  17.05.2017 08:46:04 Андрій
  Вантажні перевезення
  Доброго дня! Вагони за №№50245208;51192862 навантажені вантажем тех. спирт. були відправлені зі ст. Кам"янець Подільський та Уладовка 12.05.2017р., строк доставки вантажу 6 діб.,станція призначення Перечин Льв. зал., на даний час вагони знаходяться по ст. Тернопіль на яку вони прибули ще 15.05.2017р. і по теперішній час вони там знаходяться 17.05.2017р. Зриваються строки доставки вантажу. Прошу вплинути або надати роз"яснення чому така велика затримка по ст. Тернопіль. З повагою Вантажовласник.
  Відповідь: Ваше звернення щодо затримки вагонів 50245208, 51192862 розглянуто. Вказані вагони поступили на регіональну філію «Львівська залізниця» 15.05.2015. Прибули на станцію Перечин 20.05.2017. Затримка вказаних вагонів на дві доби по станції Тернопіль, стала можлива через недостатню кількість електровозів та локомотивних бригад, для відправлення сформованих поїздів із станції Тернопіль у напрямку станції Клепарів. Зокрема з цього питання в Тернопільській дирекції залізничних перевезень було проведено оперативне розслідування. Запевняємо, що керівництво регіональної філії «Львівська залізниця» та дирекцій залізничних перевезень вживає та вживатиме максимум зусиль щодо своєчасного відправлення, переміщення та вчасної доставки вантажів.

  10.05.2017 15:43:44 Черкашин
  Вантажні перевезення
  Шановне керівництво ПАТ "Укрзалізниця" Просимо якнайшвидше вжити заходів щодо ситуації з трьома вагонами ношої компанії №№ 62784756 62784772 62784905 Вказані вагони з 03.05.2017 (сьогодні 10.05.2017) були відправлені зі станції Бурштин Львівскої залізниці на станцію Гуменці Південно-Захадної залізниці із вантажем (зола). Перевізний документ №36979268 від 03.05.2017 Відповідно до "Правил перевезення вантажів" Розділ 5 - Правила обчислення термінів доставки вантажів Залізниця зобов"язана доставляти вантажі дрібними відправками у термін, що розраховується виходячи з швидкості 150 км за добу. Так як тарифна відстань за вказаним маршрутом складає 318 км, термін доставлення вантажу складає 3 доби. Отже, виходячи з розрахунку термін доставлення вантажу прострочено на 4 доби. Відповідно до ст. 116 Статуту УЗ просимо повернути на розрахунковий рахунок №7499024 30% провізної плати, що була списана за перевезення вантажу. Також, просимо у подальшому налагодити роботу ст. Хмельницький, де вагони простояли 6 діб. Крім цього, повідомляємо, що витрати нашої компанії склали понад 10 тисяч гривень, що у тричі меньше ніж сумма штрафу, тому просимо максимально детально розібратись в ситуації щоб уникнути систематичного повтору.
  Відповідь: ПАТ «Укрзалізниця» розглянуто Ваше звернення від 11.05.2017 щодо затримки вагонів на шляху прямування та повідомляється. Вагони 62784756, 62784772, 62784905 на Південно-Західну залізницю надійшли по стику Підволочиськ з Львівської залізниці 04.05.2017 о 16год. 30хв. У складі поїзда 2742 (3700 412 3306). У зв’язку з відсутністю вільних колій приймання по станції Гречани даний поїзд був прийнятий на станцію Хмельницький о 17год. 48хв. 04.07.2017 з послідуючим розформуванням. В даний період на перегоні Скібнево – Ярмолинці проводились роботи по виконанню колійних робіт по проведенню середнього ремонту колії. Зі станції Хмельницький дані вагони відправились 10.05.2017 о 00год. 19хв., з послідуючим прибуттям на станцію Гречани о 00год 40хв. Зі станції Гречани дані вагони відправились о 08год. 44хв. у складі поїзда 3859 (3306 014 3330). На станцію Гуменці вищевказані вагони прибули о 12год. 02хв. з подачею на під’їзну колії о 13год. 00хв. Простій даних вагонів по станції Хмельницький відбувся через нерівномірний підхід місцевого вантажу на станції призначення дільниці Гречани – Кам’янець-Подільський в даний період. Так, по станції Гуменці щодобово знаходилось під вивантаженням в середньому по 90 вагонів. Згідно ст. 130 пункту «в» Статуту залізниць України претензії щодо порушення терміну доставки вантажу пред’являє вантажоотримувач за умови пред’явлення накладної. У разі пред’явлення претензії по вище вказаних вагонах, буде розглянуто питання щодо відшкодування прострочки доставкb вантажу згідно діючих нормативних документів.

  04.05.2017 11:15:40 Оксана
  Інше
  Добрый день! Подскажите пожалуйста, могу я, купив билеты на поезд 107Л Ужгород -Одесса со ст. Стрий , сесть на следующей станции в г.Львов.
  Відповідь: Правилами перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України визначено, поїздка пасажира повинна розпочинатися від станції, вказаної у проїзному документі. У випадку, якщо пасажир здійснив посадку в поїзд на проміжній станції за маршрутом прямування поїзда, він має право на зайняття місця, зазначеного в проїзному документі.

  28.03.2016 10:00:25 Иван
  Інше
  После того как заполнил все данные на возврат электронного билета мне выдали чек, что мне дальше делать чтоб вернуть деньги?
  Відповідь: Добрый день! Возврат денежных средств за билеты, возврат, которых был осуществлён на сайте booking.uz.gov.ua, производится автоматически на банковскую карту, с которой была произведена оплата проездных документов, в течение 3-5 банковских дней. При возникновении дополнительных вопросов, обратитесь к технической поддержки сервиса по телефону: +380 (44) 591-19-88 или напишите письмо на электронную почту booking@uz.gov.ua Спасибо за Ваше обращение!

  21.03.2016 15:28:51 Марія
  Обслуговування на вокзалах/станціях
  Чи є на Південному жд вокзалі м.Києва камери схову? Часи роботи та вартість?
  Відповідь: Повідомляємо, що на Південному вокзалі станції Київ-Пасажирський автоматичні та ручні камери схову працюють у цілодобовому режимі. Вартість зберігання багажу складає від 20,00 до 25,00 грн.

  06.07.2015 21:26:47 Инна
  Інше
  Добрый день. Подскажите, почему отсутствует возможность приобрести билеты в вагоне купе со студенческой скидкой? Заранее спасибо.
  Відповідь: З 29.05.2015 оформлення проїзду студентам вищих навчальних закладів I - IV рівнів акредитації та учням професійно-технічних навчальних закладів зі знижкою вартості проїзду (квитка та плацкарти) 50 % здійснюється у загальних, плацкартних вагонах, вагонах 2-го та 3-го класу всіх категорій поїздів та всіх вагонах регіональних поїздів.

  04.07.2015 01:05:25 Маргарита
  Щодо роботи контролерів-ревізорів
  З якого віку дитина може їздити у поїзді без супроводу батьків? Які потрібно мати з собою документи?
  Відповідь: Діти до 14 років допускаються до перевезення в пасажирських поїздах тільки в супроводі дорослих.При собі необхідно мати документ, який підтверджує вік дитини.

  27.04.2015 15:27:04 Евгений
  Обслуговування на вокзалах/станціях
  Добрый день. Подскажите в какой срок будут возвращены деньги на кредитную карту при покупке билетов "on-line", а сдача билетов осуществлялась через кассу на жд станции?
  Відповідь: Добрый  день! Возврат денежных средств, за проездные документы, возвращённые через железнодорожную кассу, осуществляется на  банковскую карту, с которой была произведена оплата билетов, в течении  10-15-ти банковских дней. Спасибо за обращение!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ...1359 Наступна