Друк
30.12.2017

Кредитні кошти ЄБРР в обсязі 150 млн євро дозволять реалізувати проект з електрифікації та збільшення пропускної спроможності напрямку Долинська – Миколаїв – Колосівка, - Євген Кравцов

Європейський банк реконструкції та розвитку підтвердив готовність фінансувати масштабний інвестиційно-іфраструктурний ПАТ «Укрзалізниця» з будівництва другої колії, електрифікації та модернізації систем сигналізації і зв'язку на напрямку Долинська – Миколаїв – Колосівка. ЄБРР надає кредит в обсязі 150 млн. євро. Відповідну Угоду було підписано сьогодні, 30 грудня 2017 року, в Міністерстві інфраструктури України. Загальна вартість проекту становить орієнтовно 300 млн євро.

Головною метою підписання Гарантійної угоди є залучення ПАТ «Укрзалізниця» кредитних коштів ЄБРР в обсязі 150 млн. євро, що передбачено Угодою  про надання позики між Публічним акціонерним товариством «Українська залізниця» та Європейським банком реконструкції та розвитку.

В.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниція» Євген Кравцов зазначив, що це результат спільних зусиль Уряду України, міністерств інфраструктури, закордонних справ, мінфіну, мінюсту,  мінекономрозвитку та компанії. «Це один з ключових інвестиційних проектів у 2018 році, який ми презентували на засіданні Кабінету Міністрів України. Він знаковий не лише для Укрзалізниці, а й України в цілому, адже дозволить розширити експортні можливості країни через порт Миколаєва. Завершити роботи планується до 2021 року. Щорічний економічний ефект завдяки реалізації проекту складе 722 млн грн», - розповів Євген Кравцов.

Він також зазначив, що ПАТ «Укрзалізниця» тримає курс на масштабне оновлення інфраструктури та рухомого складу для підтримки розвитку національної економіки, реалізації експортного потенціалу. «На ці цілі ми плануємо у 2018 році спрямувати найбільше інвестицій за останні роки. Укрзалізниця- системна компанія, яка чітко усвідомлює рівень відповідальності за забезпечення експортного потенціалу країни та ефективної логістики, що сприятиме розвитку економіки країни», - зауважив в.о. голови правління товариства.

Фінансування проекту здійснюватиметься за рахунок залучених кредитних коштів Європейського банку реконструкції та розвитку під державні гарантії в обсязі – 150 млн євро. Джерелом співфінансування проекту будуть залучені кошти Європейського інвестиційного банку за Фінансовуою угодою, яку було підписано у грудні минулого року.

Реалізація проекту дозволить збільшити пропуск вантажів в напрямку миколаївських портів; скоротити термін їх доставки, знизити собівартість перевезень, оскільки співвідношення витрат між теплотягою та електротягою 5 разів, поліпшити екологічну ситуацію в регіоні та додатково створити близько 300 кваліфікованих робочих місць.