Друк
05.10.2017

Євген Кравцов проінспектував підготовку до рейсів приміських поїздів у моторвагонному депо Фастів-1

В.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов 5 жовтня проінспектував підготовку до рейсів приміських поїздів у  моторвагонному депо Фастів-1. Керівник галузі перевірив стан електропоїзда Київ-Фастів, яким він прибув на нараду в депо, та поспілкувався із пасажирами цього приміського поїзда.

Як зазначив в.о. голови правління товариства, важливо побачити стан господарства  приміських перевезень не у паперових  звітах, а на власні очі. Під час поїздки та спілкування з працівниками депо Євген Кравцов визначив першочергові заходи для подолання незадовільного стану приміських поїздів та доручив персоналу терміново покращити прибирання та миття вагонів.

«Цього разу я їхав у електропоїзді не із модернізованих  вагонів, а звичайних і їх стан критичний. Пасажири, з якими я поспілкувався в приміському поїзді Київ-Фастів, не приховують невдоволення. Така ситуація потребує вирішення. Ми вже цього року здійснюємо модернізацію та капітальний ремонт приміського рухомого складу, щоб передусім забезпечити у години пік  перевезення пасажирів з міст-супутників до столиці.  Також будемо удосконалювати постачання запасних частин у депо для проведення ремонтів, я дав відповідні доручення. Інше питання - утримання кадрів, представників гостродефіцитних робітничих професій. У цьому напрямку теж працюємо, вводимо в дію систему стимулювання – це преміювання у розмірі від 20%до 40% від окладу за якісну роботу»,  – зазначив Євген Кравцов.

У одному з найбільших в Україні моторвагонних депо Фастів-1 задіяно півтори тисячі працівників. Тут виконують капітальний та поточні ремонти приміських поїздів, що курсують до Києва,  Жмеринки, Шепетівки, Чернігова, Шостки, Ворожби, Гречан, Вінниці, Коростеня. В.о. голови правління товариства поспілкувався із профспілковим активом та відповів на запитання працівників депо.

Як зазначають у депо, однією з гострих проблем залишається дефіцит робітничих професій через низьку зарплату порівняно з пропозиціями на ринку праці. Так, не вистачає наразі слюсарів з ремонту рухомого  складу та помічників машиністів. Наразі залізнична галузь за рівнем заробітної плати на 14 місці серед галузей економіки. Євген Кравцов розповів колективу депо, що питання підвищення заробітної плати у галузі наразі обговорюється із галузевими профспілками, однак для збільшення її розміру необхідно збільшувати і доходи товариства.

Під час інспектування залізничного вокзалу у Фастові Євген Кравцов доручив переглянути час роботи приміських кас, щоб не створювалися черги через закриття кас на перерву, а також терміново замінити непрацюючі касові апарати.

У той час, коли ПАТ «Укрзалізниця» збільшує обсяги ремонтів приміського рухомого складу для його реанімації, місцеві органи влади погіршують стан розрахунків за пільгові перевезення пасажирів, де вони є замовниками послуг. Так, за 9 місяців 2017 року місцеві органи влади компенсували залізничному перевізнику у 8 разів менше коштів від суми наданих послуг за перевезення пільговиків, або лише 13% від необхідної суми – це лише 41 млн грн із 314,7 млн наданих послуг. Для порівняння, на модернізацію  електропоїзда № 818 Фастів – Ворожба із 10 вагонів Укрзалізниця цього року витратила майже 46 млн грн. Таким чином за суму некомпенсованих з місцевих бюджетів перевізнику коштів за перевезення пільговиків можна було б модернізувати ще шість таких приміських поїздів.