Друк
21.04.2017

Войцех Балчун: Заявами про відставку керівництва ПАТ «Укрзалізниця» міністр інфраструктури прикриває власну некомпетентність і непрофесійність. Черговий приклад – анонс тестового потяга в «нікуди»

Фахівці Укрзалізниці та експерти-транспортники розмірковують, яким чином уже влітку цього року запустити тестовий вантажний поїзд Україна – Іран, що його 19 квітня анонсувало Мінінфраструктури. Каменем спотикання стала відсутність 160 км залізничної колії на території Ірану. Щоб добудувати мережу, знадобляться роки, вважають експерти.

 

Голова правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцех Балчун переконаний, що анонсування очільником Мінінфраструктури поїзда в «нікуди» свідчить насамперед про некомпетентність посадовця. «Заявами про відставку керівництва ПАТ «Укрзалізниця» міністр інфраструктури прикриває власну некомпетентність і непрофесійність. Черговий приклад – анонс тестового потяга в «нікуди», - зазначив Войцех Балчун.

За словами транспортного експерта Олександра Кави, тестовий поїзд до Ірану, анонсований Мінінфраструктури, зможе доїхати тільки до азербайджансько-іранського кордону – далі немає залізниці.

«Цей потяг може дійти тільки до азербайджансько-іранського кордону в місті Астара. Залізничні перевезення можливі з Батумі тільки в Астару. До найближчої іранської залізничної станції Рашт – 160 кілометрів. І цей шлях ще треба збудувати. На це може піти 3-4 роки. Якщо туди прибуде українська сільськогосподарська продукція, її доведеться вантажити на автомобілі й так везти територією Ірану», – повідомив транспортний експерт Олександр Кава.

Нагадаємо, що, за заявою Мінінфраструктури, вже влітку 2017 року з України буде запущено тестовий поїзд до Ірану із сільськогосподарською продукцією. Маршрут поїзда проляже через Грузію та Азербайджан. Під час домовленостей з іранською стороною про реалізацію цього проекту представників Укрзалізниці не залучали для опрацювання можливості запуску зазначеного поїзда.