Друк
05.04.2016

У 2016 році Укрзалізниця інвестує 5,6 млрд грн в оновлення рухомого складу

Консолідований фінансовий план ПАТ «Укрзалізниця» на 2016 рік дозволить реалізувати пріоритетні програми розвитку галузі та зберегти соціальні статті для її працівників. Про це сьогодні під час презентації журналістам головного фінансового документу ПАТ «Укрзалізниця» на 2016 рік повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 За його словами, у процесі погодження проекту фінплану з міністерствами, відомствами і представниками бізнесу в кінцевому підсумку обсяг капітальних інвестицій склав майже 11,2 млрд грн, у тому числі 9,5 млрд – це власні кошти Укрзалізниці. Відповідно до цього були відкориговані плани щодо оновлення і ремонту рухомого складу, капітального будівництва.

Так, пріоритетним напрямком інвестиційної діяльності ПАТ «Укрзалізниця» є оновлення залізничного  рухомого  складу. Придбання нового та модернізація наявного парку у 2016 році передбачено на загальну суму 5,6 млрд грн.

Зокрема, за рахунок коштів міжнародних фінансових організацій  прогнозується придбати 1100-1300 одиниць напіввагонів на суму 875,2 млн грн. Також за рахунок власних коштів планується придбати рухомого складу на загальну суму 1,6 млрд грн., у тому числі 31 пасажирський вагон, 270 вантажних вагонів та 55 одиниць колійної техніки.

Також планується здійснити модернізацію основних засобів на суму 3577 млн грн., у тому числі модернізацію вантажних, пасажирських вагонів, тягового рухомого складу, колійного та іншого рухомого складу на суму 3023,7 млн грн, зокрема за рахунок власних коштів на суму 2926,3 млн грн.

 «Наразі ми тісно співпрацюємо з ЄБРР і Європейським інвестиційним банком, і сподіваємося, що зможемо залучити кошти на електрифікацію пріоритетних залізничних напрямків, зокрема, дільниці Долинська – Миколаїв», - додав Євген Кравцов.

 За його словами, в цілому, попри скорочення програм модернізації галузі, у фінплані ПАТ «Укрзалізниця» на 2016 рік збережено соціальну складову для працівників галузі, що є надзвичайно важливо.

«Так, ми скоротили програми капітального будівництва, плани з модернізації по різних господарствах галузі, але ми не проводили скорочення по соціальних статтях», - повідомив Євген Кравцов. При цьому він додав, що у разі стабілізації економічної ситуації в державі загалом і в залізничній галузі зокрема, керівництво компанії працюватиме над переглядом соціальних статей.