Друк
06.03.2012

Директор УТЛЦ Володимир Іващук: наші вагони дешевше мінімум на 30%

Введення нових правил роботи для вантажовідправників з метою підвищення ефективності використання парку вантажних вагонів викликало тимчасовий дефіцит даного виду рухомого складу. «Зараз всі заявки клієнтів задовольняються. Ми спілкувалися з різними асоціаціями, всі погоджуються з необхідністю перереєстрації вагонів. Але має пройти час, щоб клієнти звикли працювати за новими правилами. Вагони УЗ все одно залишаються найдешевшими. Якщо порівнювати їх з рухомим складом інших власників на ринку СНД, наші вагони дешевше мінімум на 30% », - розповів директор ДП "Український транспортно-логістичний центр" Володимир Іващук в інтерв'ю газеті "Коммерсантъ Украина", № 37 (1527), 06.03.2012

Що стосується причин, через які виникли перебої з транспортуванням на початку року, директор УТЛЦ зазначив: «Найбільші проблеми виникли через погодні умови. Українські порти та залізничні адміністрації сусідніх держав відмовлялися приймати вантажі. Конвенційні заборони були введені в Словаччині, Румунії та Польщі - погодні умови в цих країнах перешкоджали прийому та вивантаженню українських вагонів. Проблеми виникли і у нас». За його словами, зміна статусу вагона вимагає певних процедур. Вагон повинен перебувати на території Україні, на нього оформляється технічний акт, який передається в загальну інформаційну базу даних залізничних адміністрацій країн СНД в Москві, де проводиться зміна його статусу. Така процедура потребує виведення вагона з експлуатації на певний період, тому вирішено було зробити це в січні, коли обсяги перевезень найнижчі.

   Також він пояснив причини виникнення проблем з укладанням договорів з УТЛЦ: «На організацію будь-якого підприємства потрібен час. Ми створюємо оптимальний ланцюжок організації перевезення. Завдання не тільки в тому, щоб відправити вагон і забути про нього. Його необхідно довезти, вивезти за межі країни, отримати в транзиті, щоб вивезти з третьої країни, повернути назад. Всі ці технологічні ланцюжки вимагали ув'язки»,- розповідає Володимир Іващук.

Більш детально про реорганізацію вантажних залізничних перевезень читайте у газеті "Коммерсант України"", № 37 (1527), 06.03.2012: "Все в парк"