Друк

ЗМІ про Укрзалізницю

13.01.2017

В Польшу за семь часов: "Укрзализныця" о первых результатах запуска скоростного поезда в Перемышль

Директор по пассажирским перевозкам и сервису ПАО "Укрзализныця" Игорь Романкив рассказал журналисту delo.ua Вадиму Добровольскому о первом международном рейсе скоростного поезда "Интерсити+" в Польшу, о повышении комфорта внутреннего железнодорожного сообщения и о том, когда же заработает эскалатор на киевском ж/д вокзале.
28.12.2016

Войцех Балчун, голова правління ПАТ "Укрзалізниця": "З Укрзалізниці можна зробити діамант"

Останнім часом керівник Укрзалізниці Войцех Балчун перебуває під пильною увагою українських ЗМІ та громадськості. В ексклюзивному інтерв'ю Укрінформу Войцех Балчун розповів, хто і що перешкоджає розвитку компанії, про свої відносини з владою країни, імідж компанії за кордоном, а також найближчі професійні та особисті плани.
01.12.2016

Трудности перевоза: Зачем "Укрзализныця" повышает тарифы на грузоперевозки

"Укрзализныця" в очередной раз хочет поднять тарифы на грузоперевозки. В этот раз на 25%. Грузоотправители готовы ее поддержать, но взамен просят гарантий — увеличения грузового парка и модернизации инфраструктуры. Об этом - статья журналистки "Дело" Светланы Рябовой.
28.09.2016

Войцех Балчун: Всі 100 днів стара система показувала, що так легко не віддасть управління УЗ

На виставці залізничного транспорту InnoTrans 2016, що відбулась у Берліні, DATA.UA вдалося поспілкуватися з очільником «Укрзалізниці» Войцехом Балчуном. Пропонуємо інтерв’ю про те, хто бажає долучитися до модернізації Укрзалізниці, чи є місце у цьому процесі вітчизняним виробникам, про нелегкі перші 100 днів у правлінні ПАТ, а також подальші кроки на цій посаді.
23.09.2016

Тяга до клієнта Марека Залєсного

У новій команді правління ПАТ «Укрзалізниця» Марек Залєсний відповідає за вантажні перевезення. Як фахівець, що має успішний досвід роботи в приватній і державній залізничних компаніях, збирається розв’язувати хронічні проблеми Укрзалізниці останніх років — зменшення частки ринку перевезень, що припадають на власні вагони компанії, та колосальне падіння транзиту? Які кроки здатні збалансувати тарифну політику? Коли ж слід чекати на створення державного оператора залізничних перевезень UZ Cargo?