Друк
09.02.2012

Без вкладень в інфраструктуру всі дискусії про модернізацію залізниці залишаться словами - Володимир Козак

«Потреби у інвестиціях на період до 2020 року в залізницю - більше 200 мільярдів гривень. …Але без цих вкладень в інфраструктуру всі дискусії про модернізацію і підняття конкурентноздатності національної економіки так і залишаться тільки словами. Й альтернативи в нас, по великому рахунку, немає – економіка в Україні занадто сильно залежить від залізниці», - заявив Гендиректор Укрзалізниці Володимир Козак в інтерв’ю виданню «Инвестгазета» (№6, 13-19.02.2012).

«Щодо цілей реформування залізничного транспорту України, то мені, як залізничнику, найбільш близька - це глибока модернізація рухомого складу і залізничної інфраструктури. Фізична зношеність основних фондів залізничної галузі сьогодні перевищує 80%. При такому зношенні активів Укрзалізниці важко встигати за зростаючими потребами базових галузей, що забезпечують ріст ВВП країни», - підкреслив Генеральний директор Укрзалізниці.

Також у інтерв’ю йдеться про основні кроки, що здійснюються зараз для реорганізації моделі і ринку вантажних перевезень. «Зараз ми активно працюємо над підвищенням ефективності моделі нашої роботи з клієнтами на базі того, що в нас є – діючого рухомого складу. Головні проблеми тут – це неповернення українських вагонів із країн СНД і складна, заплутана процедура оформлення вантажів. Рішення цих проблем - це ще не реформа, а підготовка до неї. Не вирішивши ці дві проблеми в максимально короткий термін, за реформу залізничного транспорту Укрзалізниці братися безглуздо», - зауважив Володимир Козак.

Детальніше про це читайте у свіжому номері «Инвестгазеты” (№6, 13-19.02.2012).