Друк

Вокзал станції Запоріжжя-1

Юридична адреса: пр. Соборний, 6-г, м. Запоріжжя, 69118. 

Тел: (061) 720-12-94 – приймальня, режим роботи з 8.00 до 16.30, перерва  з 12.00 до 12.30, вихідний субота, неділя.

 

 Черговий помічник начальника вокзалу (061) 720-14-42 – цілодобово

 

Довідкове бюро (061) 224-40-60 – цілодобово

 

Кімната відпочинку (061) 720-12-36 – цілодобово

 

«Сервіс-центр»  (061)720-15-05, 720-13-33 - цілодобово

 

Група надання допомоги особам з обмеженими фізичними можливостями

(061) 720-14-42 – цілодобово

 

Замовлення та оформлення групових пасажирських перевезень

(061) 720-12-82  - з 8.00 до 20.00 без вихідних

 

Бюро замовлень квитків:  тел.15-55 – з 9.00 до 17.15, перерва з 13.00 до 13.30, вихідний субота, неділя. (Оформлення проїзного документа, замовленого по телефону, з подальшим викупом його у касі)

 

Замовлення спеціальних вагонів для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями, що пересуваються на візках.

(061)720-13-65 - з 8.00 до 16.30, перерва  з 12.00 до 12.30, вихідний субота, неділя.,

(061) 720-12-34 - з 8.00 до 20.00 без вихідних

 

Інформація щодо багажних перевезень, перевезення «Експрес – передачі»:

(061)720-15-49, (061) 720- 15-24  -  з 9.00 до 16.15  перерва з 12.15 до 12.45

 ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ:

  1. Оформлення проїзного (перевізного) документа у внутрішньому та з країнами СНД і Балтії сполученнях в будь – якій касі (крім бюро замовлень, сервіс-центру та його філій).
  2. Оформлення проїзного документа в міжнародному сполученні (крім СНД і Балтії).
  3. Повернення платежів за невикористаний повністю чи частково проїзний (перевізний) документ.
  4. Переоформлення проїзного документа на поїзд не раніше як за 24 години до часу  його відправлення.
  5. Поновлення пошкодженого проїзного документа.
  6. Роздрукування проїзного документа, замовленого через мережу Інтернет.
  7. Резервування місць за заявками для групових перевезень пасажирів.
  8. Оформлення проїзного документа, замовленого по телефону, з подальшим викупом його у касі;
  9. Попереднє приймання від юридичних та фізичних осіб індивідуальних замовлень на резервування місця у поїзді міжнародного сполучення (крім країн СНД і Балтії) у квиткових касах та Сервіс-центрі;
  10. Індивідуальне обслуговування пасажира під час приймання заявки та оформленні проїзного документа безпосередньо у Сервіс-центрі;
  11. Надання письмової довідки безпосередньо у Сервіс-центрі в межах України та в міжнародному сполученні;
  12. Замовлення таксі безпосередньо у Сервіс-центрі;
  13. Передавання факсимільних повідомлень безпосередньо у Сервіс-центрі;
  14. Ламінування документів безпосередньо у Сервіс-центрі (формат А4, А5);
  15. Повідомлення телефонограмою (телефоном) начальника поїзда і начальника вокзалу у випадку, коли проїзні документи пасажира залишилися у особи, яка його проводжала;
  16. Знімання з поїзда ручної поклажі пасажирів, які відстали від поїзда;
  17. Повідомлення телеграмою начальника станції (вокзалу), на якій пасажир залишився без коштів для проїзду, про оформлення проїзного документа;
  18. Зберігання ручної поклажі в автоматичних камерах схову;
  19. Відкриття на прохання пасажира комірки автоматичної камери схову;
  20. Зберігання ручної поклажі  та великогабаритних речей  у стаціонарних камерах схову;
  21. Зберігання ручної поклажі та великогабаритних речей понад встановлений термін;
  22. Перевірка ваги ручної поклажі на прохання пасажира у камерах схову;
  23. Надання письмової довідки про вагу ручної поклажі пасажира у камерах схову на прохання пасажира;
  24. Надання пасажиру бланку-заяви у зв’язку з втратою жетона камери схову                                                                       
  25. Попереднє приймання багажу (вантажобагажу) понад 24 години до моменту відправлення поїзда;
  26. Зберігання прибулого багажу (вантажобагажу) понад встановлений термін;
  27. Перевірка ваги багажу (вантажобагажу) на прохання отримувача багажу (вантажобагажу);
  28. Надання відправникові багажу (вантажобагажу) бирки або бланку-заяви;
  29. Заповнення бирки, бланку-заяви або нанесення відправницького маркування на багаж  (вантажобагаж);
  30. Погодження перевантаження вантажобагажу відправником по станціях країн СНД;
  31. Повідомлення одержувача про прибуття на його адресу багажу (вантажобагажу) телефоном;
  32. Окантування багажу (вантажобагажу) на прохання відправника поліпропіленовою стрічкою або скетчем;
  33. Повідомлення про зміну реквізитів відправника (одержувача) у випадку допущення помилки з боку відправника або одержувача багажу (вантажобагажу;
  34. Видача письмових довідок на прохання пасажира (багажне відділення);
  35. Попереднє приймання «Експрес-передачі»;
  36. Перевезення «Експрес-передачі» пасажирським поїздом одного конверта (кореспонденції) вагою до 200 г;
  37. Перенесення носієм одного місця ручної поклажі або багажу із вагона поїзда до місця зупинки міського транспорту в межах привокзальної площі або приміщення вокзалу, а також у зворотному напрямку;
  38. Перенесення носієм великогабаритних речей;
  39. Використання багажного візка;
  40. Навантаження та вивантаження багажу (вантажобагажу) на прохання відправника (одержувача) з автомобіля до багажного відділення або навпаки;
  41. Вивантаження вантажобагажу вагою одного місця від 165 кг до 300 кг працівниками станції (вокзалу) в разі неявки одержувача;
  42. Перебування автомобіля на території, яка належить вокзалу (залізниці) на відкритих площах;
  43. Оголошення по вокзальному гучномовцю інформації  на прохання пасажира;
  44. Видача письмових довідок на прохання пасажира (в довідковому бюро);
  45. Замовлення таксі у довідковому бюро;
  46. Користування залом очікування підвищеної комфортності;
  47. Збір за перебування великогабаритних речей у залі очікування підвищеної комфортності;
  48. Користування службовим телефоном на вокзалі (у залі очікування підвищеної комфортності);
  49. Користування платним туалетом;
  50. Бронювання місця у кімнаті відпочинку на вокзалі;
  51. Проживання транзитних пасажирів у кімнаті відпочинку (в одномісному, двомісному, тримісному, чотиримісному номерах);
  52. Проживання транзитних пасажирів у кімнаті відпочинку для пасажирів з обмеженими фізичними можливостями;
  53. Користування у кімнатах відпочинку феном, праскою, душем, холодильником, службовим телефоном, замовлення таксі.