Друк

Вокзал станції Дніпро

49038, м. Дніпро, пл. Вокзальна, 11
-   сервіс-центр: (056) 793-53-15,
    режим роботи з 8.00 до 21:00 з понеділка по п’ятницю,
    з 9.00 до 20.00 по суботах,з 10.00 до 20.00 по неділях;
-   бюро замовлень (056)793-52-53, по місту 1504,
    режим роботи з 7.30 до 18.00 з понеділка по п’ятницю,
    з 8.00 до 15.00 по суботах та неділях;
-   черговий по вокзалу (056)793-53-10, 793-53-11 (цілодобово)

 

   оформлення у залізничній касі проїзного (перевізного, крім послуги «багаж на руках»), документа, в тому числі плацкарти у внутрішньому сполученні та у міжнародному сполученні з країнами СНД і Балтії у поїздах всіх категорій;

   оформлення у залізничній касі проїзного документа, у тому числі плацкарти у міжнародному сполучені з країнами Європи;

   повернення платежів за невикористаний повністю чи частково проїзний (перевізний, крім послуги «багаж на руках») документ;

   резервування місць за заявками для групових перевезень пасажирів;

   переоформлення проїзного документу на поїзд, не більш ніж за 24 години до часу його відправлення;

   поновлення пошкодженого проїзного документу;

   оформлення уповноваженою особою проїзного документу у поїздах всіх категорій ручним способом;

   оформлення (повернення) ППД (ЕПД) через мережу продажу у внутрішньому сполученні та у міжнародному сполученні з країнами СНД і Балтії у поїздах всіх категорій з можливістю роздруківки через касу;

    оформлення (повернення) ППД (ЕПД) через веб-сайт Укрзалізниці у внутрішньому сполученні та у міжнародному сполученні з країнами СНД і Балтії у поїздах всіх категорій з можливістю роздруківки через касу;

    оформлення (повернення) ЕПД через веб-сайт Укрзалізниці у міжнародному сполученні з країнами Європи;

    оформлення (повернення) ЕПД через термінал самообслуговування у міжнародному сполученні з країнами Європи;

    оформлення (повернення) ППД (ЕПД) через термінал самообслуговування  у внутрішньому сполученні та у міжнародному сполученні з країнами СНД і Балтії у поїздах всіх категорій з можливістю роздруківки через касу;

   надання пасажиру в користування комплекту постільних речей  у вагонах СВ та РІЦ усіх категорій поїздів;

   надання пасажиру в користування комплекту постільних речей  у купейних та плацкартних вагонах усіх категорій поїздів.

 

Послуги, які надаються у Сервіс-Центрі (філії Сервіс-центру):

   Індивідуальне обслуговування пасажира під час  приймання  заявки та оформленні проїзного документа;

    Індивідуальне обслуговування пасажира під чаc приймання заявки, оформлення проїзного документа у Сервіс-центрі з доставкою у межах населеного пункту;

  Попереднє приймання від юридичних та фізичних осіб індивідуальних замовлень на резервування місця у поїзді міжнародного сполучення (крім країн СНД і Балтії);

  Надання письмової довідки (у межах України, у міжнародному сполученні);

  Замовлення таксі;

  Бронювання місця у готелі міста;

  Ксерокопіювання документів;

  Користування міським (міжміським) телефоном;

  Комп'ютерні послуги.

 

 Послуги камер схову:

   Зберігання ручної поклажі в автоматичних камерах схову;

   Відкриття на прохання пасажира комірки автоматичної камери схову;

   Зберігання ручної поклажі та великогабаритних речей у стаціонарній камері схову;

   Зберігання ручної поклажі та великогабаритних речей понад встановлений термін;

   Надання   пасажиру   бланку–заяви  у зв'язку  з   втратою жетона камери схову;

   Перевірка ваги ручної поклажі у камерах схову на прохання пасажира;

   Надання письмової довідки про вагу ручної поклажі пасажира у камерах схову на прохання пасажира.

 

Послуги багажного відділення:

    Перевезення на електрокарі пасажира, який супроводжує свою ручну поклажу, в межах вокзального комплексу;

    Перенесення одного місця ручної поклажі або багажу із вагона поїзда до місця зупинки міського транспорту в межах привокзальної площі або в приміщення вокзалу, а також в зворотному напрямку;

    Перевезення великогабаритної ручної поклажі з поїзда в межах привокзальної площі або приміщень вокзалу, а також у зворотному напрямку.

    Використання багажного візка;

    Доставка ручної поклажі електрокаром у межах вокзального комплексу;

    Зберігання багажу (вантажобагажу) понад 24 години до моменту відправлення поїзда;

    Зберігання прибулого багажу (вантажобагажу, автомобіля) понад встановлений термін;

    Зберігання прийнятого до перевезення автомобіля понад 24 годин до моменту відправлення автомобілевоза;

    Перевірка ваги  багажу (вантажобагажу) на прохання отримувача багажу (вантажобагажу);

    Надання відправникові багажу (вантажобагажу) бирки або бланку–заяви;

    Заповнення бирки, бланку-заяви або нанесення відправницького маркування на багаж (вантажобагаж);

   Упакування та окантування багажу (вантажобагажу) на прохання відправника;

   Видача в багажному відділенні письмових довідок на прохання користувачів послугами залізниці;

   Повідомлення одержувача про прибуття на його адресу багажу (вантажобагажу),     «Експрес-передачі»: стаціонарним телефоном, поштою, мобільним зв’язком;

    Повідомлення про зміну реквізитів відправника (одержувача) у випадку допущення помилки з боку відправника або одержувача  багажу (вантажобагажу);

    Навантаження та вивантаження багажу (вантажобагажу) на прохання відправника (одержувача) з автомобіля до багажного відділення або навпаки;

    Вивантаження вантажобагажу працівниками вокзалу в разі неявки одержувача;

    Погодження перевантаження вантажобагажу відправником по станціях країн СНД;

    Консультування з перевезення, упакування багажу (вантажобагажу) в багажному відділенні;

   Заповнення реєстрів для оформлення вантажобагажу, який прибув із країн СНД (на прохання отримувача);

   Комплексне обслуговування відправника багажу (вантажобагажу);

   Резервування місця в автомобілевозі для перевезення автомобіля;

   Оформлення перевізного документа на автомобіль вручну;

   Перебування автомобілів відправників та отримувачів багажу та вантажобагажу на території багажного відділення (відкритій площі);

   Перебування автомобілів користувачів послугами залізниці на території багажного відділення, яка належить вокзалу (залізниці);

   Перебування автомобілів на території багажного відділення вокзалу після закінчення терміну оплати;

   Перевірка ваги ручної поклажі у багажному відділенні на прохання пасажира;

   Надання письмової довідки про вагу ручної поклажі пасажира у багажному відділенні.

 

 Послуги довідкового бюро:

    Оголошення по вокзальному гучномовцю на прохання пасажира;

    Видача письмових довідок на прохання пасажира у довідковому бюро;

    Надання міської довідки на прохання пасажира;

    Надання довідки по залізницях інших країн та у міждержавному сполученні.

 

Послуги залів очікування:

   Користування залами очікування на вокзалі;

   Збір за перебування великогабаритних речей у залах очікування;

   Надання послуг у залах очікування (користування службовим телефоном, виклик таксі, інші послуги, які може організувати підрозділ, враховуючи місцеві умови).

  

Послуги кімнат відпочинку та кімнат відпочинку підвищеної комфортності:

   Проживання транзитних пасажирів у кімнатах відпочинку та кімнатах відпочинку підвищеної комфортності на вокзалі;

   Послуга раннього заїзду або пізнього виїзду у кімнатах відпочинку та кімнатах відпочинку підвищеної комфортності;

   Надання всіх видів послуг у кімнатах відпочинку та кімнатах відпочинку підвищеної комфортності на вокзалах, (праскою, феном, душем, телефоном, службовим телефоном, замовлення таксі,  доставка продуктів харчування, замовлення таксі та ін. послуги, які може організувати підприємство враховуючи місцеві умови);

  Бронювання місця у кімнатах відпочинку та кімнатах відпочинку підвищеної комфортності;

  Зберігання особистих речей пасажирів в камерах схову кімнат відпочинку.

 

Інші послуги:

  Оформлення проїзного документа, замовленого по  телефону, з подальшим викупом його у касі бюро замовлень;

 Оформлення проїзного документа, замовленого по телефону, у бюро замовлень з подальшою доставкою за адресою, зазначеною замовником;

  Попереднє приймання від юридичних та фізичних осіб індивідуальних замовлень на резервування місця у поїзді міжнародного сполучення (крім країн СНД і Балтії) у квиткових касах та Сервіс-центрі;

  Повідомлення телефонограмою (телефоном) начальника поїзда і начальника вокзалу у випадку, коли проїзні документи пасажира залишились у особи, яка його проводжала;

  Індивідуальне обслуговування пасажира при прийманні заявки та оформленні проїзного документа у залі для прийому офіційних делегацій;

  Користування делегацією залом для прийому офіційних делегацій;

  Доставка продуктів харчування у залі для прийому офіційних делегацій;

  Користування службовим телефоном на вокзалі;

  Користування платним туалетом на вокзалі;

  Продаж розкладу руху пасажирських та приміських поїздів;

  Заповнення працівником вокзалу бланку платної телеграми;

  Знімання з поїзда ручної поклажі пасажира, який відстав від поїзда;

  Індивідуальне  замовлення місця за виділеною нормою у спеціалізованій касі;

  Користування душем у кімнатах відпочинку;

  Замовлення таксі;

  Побутові послуги для пасажирів.

   

Послуги «Експрес-передачі»:

  Перевезення «Експрес-передачі» багажним вагоном, пасажирським поїздом;

  Зберігання «Експрес-передачі» понад встановлений термін.

  Надання інших послуг, які може організувати виробничий підрозділ, враховуючи місцеві умови.