Друк

Вокзал станції Миколаїв

Адреса:54018, м. Миколаїв, вул. Новозаводська, 5.

Код міста: 0512.

Довідка: 49-51-07, 49-51-17.

Черговий по вокзалу: 49-52-85.

Сервісний центр: 49-54-86,

Замовлення та оформлення групових пасажирських перевезень:
(0512) 49-55-07 (старший квитковий касир)

Замовлення вагонів-автомобілевозів:
(0512) 49-52-85 (черговий помічник начальника вокзалу)

Замовлення спеціальних вагонів для перевезення інвалідів:
(0512) 49-55-07 (старший квитковий касир)

Інформація щодо багажних перевезень:
(0512) 49-53-49, (0512) 49-53-77 (багажне відділення)

 

 

Бюро замовлень надає такі послуги:
Замовлення квитка з подальшим викупом у квитковій касі,

замовлення квитка з доставкою у межах міста (0512) 49-54-86

Щоденно 09.00-16.30 (обід 13.00-14.00) Технологічна перерва: 11.00-11.10

Примітка:

  1. Вказані послуги надаються у бюро замовлень, які розміщені у сервісних центрах пасажирських вокзалів.
  2. У зв’язку із виробничою необхідністю в режимі роботи бюро замовлень можливі зміни. Телефон для довідок: (512) 49-52-85

 

            На даний час на вокзалі Миколаїв виконуються роботи з капітального ремонту, у т.ч. проводиться ремонт кімнат відпочинку. У зв’язку з цим кімнати відпочинку тимчасово не функціонують.

 

Послуги на вокзалі:

Квиткові каси: оформлення проїзних та перевізних документів у дальньому, місцевому та приміському сполученнях; оформлення проїзних документів в міжнародному сполученні; повернення проїзного документу; поновлення проїзного документу; резервування місць організаціям та групам; оформлення проїзних документів, заброньованих через мережу Інтернет; переоформлення проїзного документа ні раніше, ніж як за 24 години до його відправлення.

Сервісний центр: обслуговування пасажирів у сервісному центрі; користування телефонним апаратом; замовлення таксі, носія; ксерокопіювання (формати А4, А3); прийом-передача повідомлень по факсу; користування залом для нарад і прийому офіціальних делегацій; користування актовою залою; оформлення замовлення у касі сервісного центру з викупом проїзного документу пасажиром по особистої явці; доставка квитків на адресу у межах міста; користування автоматичними камерами схову; складна і письмова довідка; оголошення по гучномовному зв’язку; збереження ручної поклажі у залі сервісного центру; зарядження мобільного телефону у сервісному центрі; зарядження ноутбука у сервісному центрі; платний туалет; примусове відмикання комірок схову.

 

Багажне відділення: зберігання прибулого багажу та вантажобагажу; попереднє прийняття багажу та вантажобагажу; зберігання великогабаритної ручної поклажі; зберігання ручної поклажі у багажному відділенні; маркірування та упаковка багажу; повідомлення одержувача про прибуття на його адресу багажу: по телефону, замовленим листом; перевірка ваги вантажобагажу; користування електровізком; навантаження чи вивантаження багажу (вантажобагажу) зі складу видачі на автомобіль; послуги носія; користування автомобілем "Газель" для перевезення багажу і вантажобагажу; надання письмової довідки про вагу ручної поклажі; окантовка пластмасовою стрічкою однієї речі; надання місця під стоянки для власних автомобілів громадян на території, яка належить вокзалу.