Допомога      Пошук      Користувачі


 Сторінок (25): В початок « ... 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 » 

> Опис: Продолжение
pilipenko
Відправлено: 20 Августа, 2011 - 08:33:01
Post Id



Младший участник


Повідомлень всього: 98
Дата реє-ції: Июль 2011  





kroz пишет:
Пожалуйста,подскажите где взять новые сертификаты,потому что при входе в АС Клиент выдает:Ошибка 403и требует установить или подтвердить сертификат.


Проверить почту, на которую приходили прежние сертификаты. Если там пусто то позвонить в центр сертификации 044 465 26 02 и попросить выслать
 
 Top
chip
Відправлено: 20 Августа, 2011 - 09:24:23
Post Id


Новичок


Повідомлень всього: 1
Дата реє-ції: Авг. 2011  





Сьогодні вночі спостерігалися проблеми з доступом до сайту http://as-client.uz.gov.ua
Починаючи приблизно з 19.08.2011 - 22:30 перестала відкриватися сторінка входу авторизованих клієнтів (https://as-client.uz.gov.ua) з помилкою "Перевищено термін очікування сторінки".
Пізніше, вночі, перестала завантажуватися і стартова сторінка (http://as-client.uz.gov.ua) з тією ж самою помилкою.
Проблема зникла сама-по-собі десь о 7:45 ранку 20.08.2011

Дуже схоже на якісь неполадки з vpn-підключенням. Хоча статус підключення, як запевняв мене оператор, був нормальний.

Браузер Mozilla 3.6.20, Windows 7 SP1.
Нажаль, я не встиг вчасно добратися до робочого місця оператора, що користується системою AS-CLIENT, щоб провести більш детальну діагностику проблеми. Коли я приїхав, то вже все працювало нормально.

Цікавить, що це було, і чи була ця проблема лише у нас, чи ще хтось інший спостерігав подібні неполадки?

Заранні дякую.
 
 Top
gal
Відправлено: 20 Августа, 2011 - 10:13:01
Post Id


Продвинутый участник


Повідомлень всього: 442
Дата реє-ції: Июнь 2011  





chip пишет:
Сьогодні вночі спостерігалися проблеми з доступом до сайту http://as-client.uz.gov.ua
Починаючи приблизно з 19.08.2011 - 22:30 перестала відкриватися сторінка входу авторизованих клієнтів (https://as-client.uz.gov.ua) з помилкою "Перевищено термін очікування сторінки".


Описаное вами свидетельствует явно об отсутствии связи...страница http://as-client.uz.gov.ua открывалась скорее всего из кеша...вообще в таком случае лучше всего переподключить ВПН даже если показывает что подключено...
или даже перегрузить ПК...
в указаный период у нас ВПН сидело 300 человек и работало всё, по крайней мере у пары крупных клиентов с которыми мы общаемся достаточно постоянно...
ну а более подробно я написал в личку постараемся посмотреть чего было с конкретно вашим логином...
 
 Top
softcpp
Відправлено: 22 Августа, 2011 - 10:40:50
Post Id


Новичок


Повідомлень всього: 26
Дата реє-ції: Авг. 2011  





Подскажите, у кого нибудь AC-Клиент работает? У меня во время пошука зависает система....
 
 Top
moninruslan
Відправлено: 22 Августа, 2011 - 10:44:20
Post Id



Новичок


Повідомлень всього: 14
Дата реє-ції: Июль 2011  





да виснет не то слово
 
 Top
softcpp
Відправлено: 22 Августа, 2011 - 10:52:43
Post Id


Новичок


Повідомлень всього: 26
Дата реє-ції: Авг. 2011  





softcpp пишет:
Подскажите, у кого нибудь AC-Клиент работает? У меня во время пошука зависает система....

А что скажет служба поддержки?!!! Сколько будет это продолжатся?
Или форум создан для общения конечных пользователей?!!!
 
 Top
Кандыба Жанна
Відправлено: 22 Августа, 2011 - 10:59:28
Post Id



Новичок


Повідомлень всього: 3
Дата реє-ції: Авг. 2011  





У меня при входе в программу выдает ошибку 403. Что делать дальше
 
 Top
JanaZP
Відправлено: 22 Августа, 2011 - 11:00:05
Post Id



Новичок


Повідомлень всього: 12
Дата реє-ції: Авг. 2011  





В ПОШУКЕ, есть одна нехорошая особенность, для его нормальной работы, надо: 1. открыть "пошук", 2. "очистити", 3. "застосувати". Выйти в главное меню ОНОВИТИ. И ТОЛЬКО ПОСЛЕ ВСЕХ ЭТИХ МУДРЫХ ДЕЙСТВИЙ ВАШ ПОШУК ЗАРАБОТАЕТ.

-----
Есть такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя
 
 Top
softcpp
Відправлено: 22 Августа, 2011 - 11:04:06
Post Id


Новичок


Повідомлень всього: 26
Дата реє-ції: Авг. 2011  





JanaZP пишет:
В ПОШУКЕ, есть одна нехорошая особенность, для его нормальной работы, надо: 1. открыть "пошук", 2. "очистити", 3. "застосувати". Выйти в главное меню ОНОВИТИ. И ТОЛЬКО ПОСЛЕ ВСЕХ ЭТИХ МУДРЫХ ДЕЙСТВИЙ ВАШ ПОШУК ЗАРАБОТАЕТ.
Сейчас попробую.

(Віредаговано автором: 22 Августа, 2011 - 11:05:47)

 
 Top
moninruslan
Відправлено: 22 Августа, 2011 - 11:16:14
Post Id



Новичок


Повідомлень всього: 14
Дата реє-ції: Июль 2011  





просто не возможно работать с программой виснет при первой возможности
 
 Top
Сторінок (25): В початок « ... 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 »
« Система АС Клієнт »


Всі гості форуму можуть переглядати цей розділ.
Тільки адміністратори та модератори можуть створювати нові теми в цьому розділі.
Тільки зарестровані користувачі можуть відповідати на повідомлення в цьому розділі.




Powered by ExBB
ExBB FM 1.0 RC1 by TvoyWeb.ru
InvisionExBB Style converted by Markus®

[Script Execution time: 0.0238]     [ Gzip Disabled ]