Друк

 Телекомунікаційні послуги

 

До уваги операторів та споживачів! Оператор телекомунікаційних послуг ПАТ «Укрзалізниця» звітує про показники якості послуг фіксованого телефонного зв’язку, послуг Інтернет, які були надані протягом 2017 року, та обслуговування споживачів.

Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗІ для оприлюднення

Одиниця виміру

Рівень, який встановлений центральним
органом виконавчої влади в галузі зв'язку 

Досягнутий рівень
за звітний рік

Послуги фіксованого телефонного зв'язку:

Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час

%

не менше 90

99,41

Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час

%

не менше 65

88,47

Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності)

%

не більше 1

0,02

Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів

%

не більше 10

2,07

Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів

%

не більше 5

2,29

Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом відповіді до системи інформаційно-довідкового обслуговування (СІДО) оператора

%

не менше 95

98,41

Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД)

%

не більше 5

0,56

Відсоток з’єднань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації, для методів оцінки за автоматичним методом вимірювання якості передачі мови

%

не менше 85

98,84

Послуги з доступу Інтернет:

Відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального користування, виконаних за нормований час

%

не менше 65

94,60

Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності)

%

не більше 1

0

Час затримки передачі даних в один бік

мс

не встановлено

60,00

Відсоток успішних реєстрацій у мережі

%

не менше 90

91,80

Відсоток відмов реєстрації у мережі

%

не більше 10

8,20